ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در صورت توسعه بیشتر زیرساخت‌های ورزشی در روستاها می توان شاهد ارتقاء سلامت افراد این مناطق بود.

شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: میزان توسعه زیرساخت‌های ورزشی  در روستاها کمتر است و به طور عملی جوانان روستایی از این ظرفیت‌ها کمترین بهره را می‌برند.

شریعتی افزود: فراهم‌سازی بسترها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و احیای بازی‌های بومی و 
محلی در این مناطق، نقش اساسی در توسعه ورزش و همچنین ارتقاء سلامت افراد دارد.

وی با اشاره به اینکه 
در دولت تدبیر و امید شاهد توسعه چشمگیر فضاهای ورزشی هستیم  گفت: خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از طرف دولت و تاکیدات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان شاهد ارتقاء چشمگیر تامین زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی بوده ایم.

شریعتی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته از طرف اداره ورزش و جوانان استان و کمک دهیاری‌ها و خیرین ورزشی یار، زیرساخت‌های خوبی در شهر‌ها و به خصوص روستا‌ها فراهم شده است که براین اساس تاکنون بیش از ۱۷ چمن مصنوعی روستایی و بیش از ۵۵ خانه ورزش روستایی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه ورزشی تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد که  از این تعداد ۱۵ پروژه در هفته دولت افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ غ

ارتقاء زیر ساخت های ورزشی در روستاهای یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.