حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه 7 شهریور ماه با اعضای کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

رئیسیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه 7 شهریور ماه با اعضای کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. صفحه اینستاگرام رئیسی تصاویر این دیدار و بخشی از سخنان وی در این دیدار را منتشر کرد.

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار اعضای کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرانی و دغدغه معیشت بخش‌های زیادی از مردم را دچار مشکل کرده است. بنده به عنوان خادم حضرت امام رضا علیه‌السلام بی‌واسطه با مردم ارتباط دارم و مشکلات آنها را لمس می‌کنم. شما نمایندگان محترم نیز در حوزه‌های انتخابیه خود از نزدیک شاهد گلایه‌های مردم هستید. مجلس و نمایندگان آن، واقعاً باید صدای مردم بوده و در عمل به دنبال تامین منافع آنها بدون ملاحظه هیچ حزب و جناحی باشند.

 همه ارکان کشور برای حل مشکلات معیشتی مردم وظیفه دارند اما نقش اصلی بر عهده دولت است. حجم اختیارات و امکاناتِ در اختیار دولت در عرصه اقتصاد بی‌بدیل است. حتی عملکرد بخش خصوصی نیز تابعی از سیاست‌ها و عملکرد دولت است. توقع مردم و فعالان اقتصادی از دولت، تدوین یک نقشه راه جامع و با ثبات است. چرا باید مردم هر روز شاهد تلاطم و آشفتگی در بازار باشند؟

رویکرد اقتصادی #آستان_قدس ، توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخشهایی همچون صنعت دارو است که منافع آن مستقیماً عائد مردم شود.

خود را موظف به فراهم کردن امکانات سفر به مشهد مقدس برای همه عزیزانی کرده‌ایم که به علت محرومیت و نداشتن توان مالی تاکنون توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را نیافته‌اند.


بیشتر بخوانید: همه ارکان کشور برای حل مشکلات وظیفه دارند


رئیسی

رئیسی

رئیسی

رئیسی

رئیسی

رئیسی

رئیسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار