هجدهمین دوره جشنواره تئاتر پسامهر در فسا آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان فسا گفت: هجدهمین دوره جشنواره استانی تئاتر پسامهر با نمایش کارگر به کارگردانی فاطمه پارسانژاد از فسا در سالن استاد سیروس خورشید آغاز به کارکرد.

وی افزود: برای برگزاری این جشنواره بیش از ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۸ اثر نمایشی از شهر‌های صفاشهر، مرودشت، نی ریز، استهبان، داراب و فسا به مرحله نهایی راه یافتند و به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان فسا افزود: در اولین روز از این جشنواره نمایش «زندگی خصوصی یک نفر» به نویسندگی هادی امامی مقدم و کارگردانی مشترک احمدمرادی و اشکان امیدوار از مرودشت و نمایش «بوی گندم» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی پرستو هوشمند از صفاشهر در خانه تئاتر استادسیروس خورشید به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: داوری این دوره از جشنواره پسامهر را رحیم هودی، عبدالعلی نیکومنش، محسن تنها و سیروس خورشید برعهده دارند که که پس از سه روز داوری انتخاب گروه‌های نمایشی و نفرات برتر در زمینه‌های مختلف مراسم اختتامیه این جشنواره عصر روز جمعه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزش بازیگری و کارگردانی به صورت تئوری و جلسه نقد و بررسی به شکل درس و گفتار و آموزش از دیگر برنامه‌های جنبی هجدهمین دوره جشنواره استانی تئاتر پسا مهر در فسا است.

انتهای پیام/ن

جشنواره تئاتر پسامهر در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار