عضو شورای شهر شیراز گفت: فارس و شیراز نیاز به ثبات مدیریت و مدیریت واحد شهری دارد که لازم است در تمامی تصمیمات لحاظ شود، ظرفیت انسانی فارس توان مدیریت‌های کشوری را دارد.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور در صحن شورا ضمن تسلیت به مناسبت آغاز دهه محرم و شهادت آقا و سالار شهدا و هفتاد و دو تن از همراهنشان گفت: محرم و صفر یادآور ظلم ستیزی و عدالت خواهی شیعه و حماسه، عرفان مکتب حسینی، خالق رشادت دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، نشانه تأسی و تمسک به این مکتب حیاتبخش می‌باشد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بیان کرد: محرم و اربعین در جهان تبدیل به نماد غیرت و مقاومت شده و روز به روز بر رهروانش افزوده می‌شود.

او گفت: شورا و شهرداری در راستای فضاسازی محرمی شهر و حمایت از ۷۰۰ موکب و هیئت در محلات، جلودار ترویج فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام گفت: شورا و شهرداری در راستای فضاسازی محرمی شهر و حمایت از ۷۰۰ موکب و هیئت در محلات، جلودار ترویج فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز است.

او ضمن تأکید بر نقش سازمان فرهنگی و امور اجتماعی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل به همراه زیر مجموعه و معاونت محیط زیست و خدمات شهری در پر رنگ کردن ایام پر فیض محرم، به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرده که با همت جهادی خود شهر را تماماً محرمی کرده، ترک فعل‌های بسیاری را جبران، تا عاشقان حسینی بتوانند از فرصت محرم در راستای بصیرت و عبرت، تقویت روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی بهره ببرند.

این عضو شورای اعلام کرد: حماسه مردمی انتخابات با حضور بیش از ۵۰ میلیون نفر در دو نوبت، نشان داد مردم دلبسته نظام جمهوری اسلامی هستند و حاضر به ترک صحنه نیستند و دشمنان عنود و لجوج را شاد کند.

هاجری ضمن تبریک به منتخب مردم، جناب دکتر پزشکیان گفت: احترام به رأی مردم، شورا و شهرداری گرچه مستقل است و نماینده مردم، در راستای حمایت از دولت جدید و کمک به رفع مشکلات مردم، بویژه محرومیت زدایی و تاباندن نور امید در دل‌های مردم شریف در میانه میدان خدمت بوده و خواهد بود.

او بیان کرد: فارس و شیراز نیاز به ثبات مدیریت و مدیریت واحد شهری دارد که لازم است در تمامی تصمیمات لحاظ شود، ظرفیت انسانی فارس توان مدیریت‌های کشوری را دارد.

هاجری اظهار کرد: در انتخابات مدیران ارشد، فارسی بودن آنها می‌بایست مورد توجه قرار گیرد تا همچنان در قله بدرخشد و مبادا بازی‌های سیاسی، مدیریت‌های کارآمد را متزلزل کند، که ضرر آن متوجه منافع، امنیت و مصلحت شهروندان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.