خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی شهید بهشتی اردکان با ظرفیت ۲۸۰ نفر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در مراسم بهره برداری از خوابگاه ۲۸۰ نفری آموزشکده فنی شهید بهشتی این شهرستان با تبریک عید غدیر، این واقعه را تجلی اراده الهی برای ترویج عدالت، فضیلت، علم و تقوا در جامعه دانست و عنوان داشت: عید غدیر حامل پیام‌های مختلفی از جمله پذیرش حق، وحدت کلمه و عدالت محوری است.

تابش گفت: در دورانی که موجودیت ایران و اسلام مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته است، این سه شاخص باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: اجرایی شدن این قانون باعث ارتقای سطح کیفی مدیریت و ایجاد امید در جوانان خواهد شد، از طرفی تجربه ثابت کرده است میدان دادن به جوانان و اتکا به توانمندی و ایده‌های خلاقانه آنان باعث تعالی و ثبات در جامعه می‌شود.

عضو هیات امنای دانشگاه علم و صنعت با تاکید بر جایگاه دانشجویان و دانشگاهیان گفت: در فراز و فرود‌های دوران مختلف، دانشجویان منشا تحول و دانشگاه‌ها قطب تولید علم و مبدا تحولات گوناگون بوده اند که همیشه در پیشرفت و ترقی کشور نقش موثری داشته اند.

تابش همچنین با اشاره به اینکه خوابگاه‌های مناسب دانشجویی می‌تواند مکمل آموزش و یادگیری در دوران تحصیل قلمداد گردد اضافه کرد: طی یک هفته اخیر سه واحد خوابگاهی در شهرستان اردکان با امکانات بسیار خوب به بهره برداری رسیده که مجموعا حدود ۸۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاه‌های شهرستان افزوده است.

گفتنی است؛ همزمان با عید غدیر، خوابگاه دانشجویی آموزشکده فنی شهید بهشتی اردکان با زیربنای۲۰۵۶ مترمربع، ظرفیت ۲۸۰ نفر و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، با حضور نماینده مردم اردکان، معاون اداری و مالی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از خیرین و مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ص

خوابگاه دانشجویی 280 نفری در اردکان به بهره برداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار