مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ورزش همگانی را زیربنای اصلی و بسیار مهم فعالیت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد در نشست صمیمی با همکاران اداره ورزش و جوانان بافق  به بیان اهداف سازمانی، ماموریت ها و چالش های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان پرداخت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد گفت: ورزش همگانی زیربنای اصلی و بسیار مهم فعالیت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان است و ما همگام با سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش همگانی نگاه بسیار ویژه ای داریم.

شریعتی تصریح کرد: دامنه گسترده وظایف اداره کل ورزش و جوانان که صرفا در گذشته به دو مقوله ورزش قهرمانی و حرفه ای خلاصه می شد اکنون در چندین حوزه ی  گسترده و متفاوت قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ضرورت برنامه ریزی و برنامه محوری در  اجرای مسئولیت ها و اهداف ورزشی، گفت: تعامل با جامعه دانشگاهی و نیروهای تحصیلکرده، تعامل با بخش خصوصی در برنامه ریزی بلند مدت، تهیه برنامه های مدون حمایت از قهرمانان ورزشی و پرورش نخبگان ورزشی جهت آوردگاه های ملی و  بین المللی، ایجاد زیرساخت های مناسبت جهت توسعه ورزش قهرمانی و همگانی  و ...نمونه هایی از اقداماتی است که در این راستا انجام می شود  و هیچ اقدامی بدون داشتن برنامه و نقشه راه انجام نخواهد شد.

شریعتی به حوزه جوانان و امور فرهنگی اشاره و خاطر نشان کرد: وجود کمیته های  تخصصی در حوزه جوانان نشان از وسعت بسیار بالای این حوزه دارد بنابراین این حوزه نیز باید بیش از پیش فعال گردد تا شاهد بالندگی شهرستان در همه جوانب باشیم.

وی برنامه تحول اداری و سیستم نظام مند اداری را لازمه اجرای برنامه های مدیریتی یک سازمان برشمرد و گفت: اصلاح فرایند ها، مشارکت در تصمیم گیری و خرد جمعی، عدالت محوری در توزیع امکانات و منابع، بروز رسانی دانش منابع انسانی و... برنامه هایی است که در دستور کار شهرستان بافق قرار گرفته است و خوشبختانه پیشرفت ورزش شهرستان را در همه زمینه ها شاهد هستیم.

انتهای پیام/ غ

ورزش همگانی زیربنای اصلی  فعالیت های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.