سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش ۱۰ تا ۱۵ در صد کرایه در مسیر‌های سطح شهر خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،امیر جمشیدنژاد سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: برای تعیین نرخ کرایه آژانس‌های مسافربری و باری قبل از سال جلساتی با نمایندگان آژانس‌ها برگزار شد و نرخ پیشنهادی در جلسات مختلف مورد بررسی قرار رفت.
وی افزود: پس از بررسی نرخ‌های پیشنهادی نرخ کرایه‌های جدید تهیه و برای تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر سنندج شد.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در جلسات شورای شهر تمام نرخ‌ها بررسی و پس از تصویب برای تائید به فرمانداری ارسال و نرخ‌های جدید در سال‌جاری اعلام و به کلیه آژانس‌های مسافربری و باری ابلاغ شد.
جمشیدنژاد اعلام کرد: سال گذشته نرخ کرایه آژانس‌ها افزایش نداشته و نرخ‌های امسال نسبت به سال قبل از آن ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته است.
جمشیدنژاد اعلام کرد: ۱۱۰ آژانس تاکسی تلفنی آقایان با یک‌هزار و ۲۰۰ خودرو، ۱۵ تاکسی تلفنی (بانوان) با ۵۰ خودرو، ۵۸ آژانس وانت تلفنی با ۴۰۰ دستگاه وانت و ۲۸ آژانس پیک موتوری با ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد و یا پیشنهادی را که در خصوص نحوه عملکرد آژانس‌ها و یا افزایش نرخ کرایه دارند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ با ما در میان بگذارند.
گفتنی است؛ در حال حاضر ۲۱۱ آژانس تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سطح شهرسنندج با یک‌هزار و ۶۵۰ خودرو فعال است.
انتهای پیام/م

فعالیت یک‌هزار و ۶۵۰ خودرو در آژانس‌های مسافربری و باری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.