دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید در جام ملت‌های آسیا هم مانند جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم تا دل مردم را شاد شود.

بیرانوند: باید در جام ملت‌ها هم دل مردم را شاد کنیم/ شوخی من با رونالدو باعث معجزه شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره آغاز اردو‌های آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدم و ۲ روزی است که تمریناتمان را پشت سر می‌گذاریم. شرایط خوبی داریم و فردا (چهارشنبه) هم تیم کامل می‌شود که امیدوارم از این وضعیت استفاده کنیم.

او درباره اینکه آیا می‌تواند درخشش خود در جام جهانی را تکرار کند یا خیر، بیان کرد: باید با کمک کادرفنی و بازیکنان تمرینات لازم را انجام دهیم و بتوانیم در جام ملت‌ها هم مانند جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم تا دل مردم را شاد کنیم.

بیرانوند درباره بالارفتن سطح توقعات از تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با توجه به نتایج خوب این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: طبیعی است با بازی‌هایی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد انتظار‌ها بالا رفته است، اما تلاش می‌کنیم با پشت سر گذاشتن اردو‌های خوب در جام ملت‌ها نتیجه خیلی خوبی بگیریم.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران درباره برگزاری دیدار تدارکاتی با ازبکستان اظهار داشت: ازبکستان روی همان تیمی که قبل از جام جهانی با آن بازی کردیم برای آینده سرمایه گذاری می‌کند. شاید در حال حاضر دیدار با ازبکستان بهترین بازی برای ما باشد و با توجه به اینکه حدود ۴ ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم، بازی با این تیم می‌تواند به نفراتی که کمتر در تیم ملی به میدان رفته اند کمک کند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی پس از سوال یک خبرنگار درباره نظر بیرانوند نسبت به کم بودن بازیکنان پرسپولیس در اردو، با اعلام اینکه در تمرین تیم ملی باید از این تیم سوال شود نه تیم‌های باشگاهی، اجازه نداد بیرانوند به این سوال جواب بدهد.

بیرانوند درباره اینکه به نظر می‌رسد روحیه کریستیانو رونالدو پس از هدر دادن پنالتی مقابل ایران افت کرده که در گلزنی برای یوونتوس ناکام مانده است، گفت: یادم می‌آید رونالدو در هفته‌های ابتدایی فصل گذشته هم برای رئال مادرید چندان گل نزد، اما او بهترین بازیکن جهان است. همین که سرمربی یوونتوس از رونالدو تعریف می‌کند نشان می‌دهد در طول ۹۰ دقیقه در خدمت تیم است و خوب کار می‌کند. امیدوارم رونالدو در بازی‌های آتی گل بزند.

او درباره اینکه شوخی اش با کریستیانو رونالدو پیش از جام جهانی به یک سوژه ناب تبدیل شد و اکنون از نظر او کدام بازیکن بهترین مهاجم آسیا است تا برای این مهاجم هم کری بخواند، تصریح کرد: من با گفتن "چطوری کریس" برای رونالدو کری نخواندم و یک معجزه بود که خدا در زبان من گذاشت تا آن اتفاق بیفتد. با توجه به گلزنی‌های متوالی رونالدو، شوخی مردم ایران به من روحیه داد و من هم می‌خواستم با گفتن آن حرف برای خودم روحیه بسازم. اکنون هم برای کسی کری نمی‌خوانم چراکه تمام تیم‌ها آماده هستند و امیدوارم با نظر کادرفنی به تیم ملی کمک کنم و جام ملت‌های آسیا برای تیم ملی خیر باشد.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند در حاشیه تمرین تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار