فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از شناسایی و دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان بیان داشت: عوامل انتظامی بلافاصله پس از دریاف گزارش به محل درگیری اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با حضور عوامل انتظامی درگیری‌ خاتمه و آرامش به روستا بازگشت و از همان لحظات اولیه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عوامل اصلی درگیری آغاز گردید.

سرهنگ الهامی اذعان داشت: با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه عاملان اصلی نزاع که با تیراندازی 5 نفر از طرف درگیری را مجروح کرده بودند، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از محل اختفای متهمان یک قبضه اسلحه شکاری که در درگیری از آن استفاده شده بود کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی دزفول با استناد به اعترافات متهمان افزود: دلیل این درگیری، دعوای 2 کودک بوده که منجر به درگیری دسته جمعی و مجروح شدن 5 نفر می شود.

فرمانده انتظامی دزفول گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز دستگیر شدند

برچسب ها: سرقت ، نیروی انظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.