افزایش ۱۰ درصدی قیمت غذا و اجاره بهای خوابگاه دانشجویان در سال تحصیلی جدید / آیین‌نامه هفته آینده به دانشگاه‌ها اعلام می‌شودرئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش ۱۰ درصدی قیمت غذای دانشجویی در سال جدید خبر داد.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: صندوق رفاه دانشجویان در خصوص  نرخ غذای دانشجویی در سال جدید تحصیلی بررسی‌هایی را از اوایل تابستان داشته و در هیئت امنای صندوق رفاه دانشجویان نیز بحث‌هایی شده است؛ اگر قرار باشد افزایش قیمتی  در نرخ غذای دانشجویان صورت بگیرد حدود 10 درصد است که آیین‌نامه آن هفته آینده به دانشگاه‌ها ابلاغ شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص بهبود آشپزخانه‌ دانشگاه‌های سراسر کشور افزود: با توجه به هماهنگی که با صندوق رفاه دانشگاه‌ها در بحث بهبود آشپزخانه‌ دانشگاه‌ها داشتیم قرار است فضای سنتی این اماکن  به صنعتی ارتقا یابد؛ برای تحقق این امر از صددرصد بودجه تخصیص داده شده 50 درصد را صندوق رفاه و 50 درصد را دانشگاه‌ها تقبل کرده‌اند.

صدیقی در خصوص افزایش اجاره بها خوابگاه‌ها نیز یادآور شد: حداکثر افزایش اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی در سال جاری بین 7 تا 10 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام /

آخرین جزئیات از افزایش قیمت غذای دانشجویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار