رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در آستانه بازگشایی مدارس، خواستار اجرایی شدن آیین نامه حمل و نقل دانش آموزان در مناطق روستایی شد.

محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، همکاری پلیس راه با آموزش وپرورش استان برای ساماندهی و نظارت برسرویس های برون شهری درطول سال تحصیلی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: با آغاز فعالیت مدارس بسیاری از دانش آموزان برای رسیدن به مدرسه نیاز به سرویس های ایمن پیدا می کنند و دغدغه والدین نیز در این زمینه افزایش پیدا می کند که متاسفانه بسیاری از والدین برای کاهش هزینه سرویس دانش آموز خود، به افزایش تعداد آنان دریک سرویس راضی می شوند که این به معنای کاهش ایمنی سرویس است.

سرهنگ حیدری بیان کرد: بسیاری از والدین در انتخاب سرویس؛ کیفیت، استاندارد و تناسب خودرو را به همراه صلاحیت های حرفه ای و اخلاقی راننده سرویس در نظر نمی گیرند که این اشتباه است.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: والدین دانش آموزان به ویژه درمناطق روستایی که سرویس ها ترددهای جاده ای خارج از محیط روستا دارند باید با همکاری مدیران مدارس در انعقاد قرارداد باسرویس های مناسب، دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای  پیام/ز


 
همکاری پلیس راه با آموزش وپرورش برای ساماندهی سرویس های برون شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.