علیرضا امیر حسینی، مدیر بازرسی و پشتیبانی يك شركت استارتاپى،در گفتوگو با خبرنگار حوزه فنآوریهای نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمایت از کالای ایرانی و بازار سنتی را هدف اصلی راه اندازی این استارتاپ بیان کرد و گفت: ما تلاش كرديم در اقتصاد كشور تاثيرگذار باشيم و با تلاش های صورت گرفته طى سال های گذشته، در جهت حمایت و بالا بردن راندمان فروش واحدهای صنفی و ایجاد پل ارتباطی کوتاه بین مصرف کننده و عرضه کننده و کسب درآمد حلال برای عموم مردم گام برداشته ایم.
وی ادامه داد: بسیاری از فروشگاه ها و واحدهای صنفی دارای پروانه کسب معتبر به دلیل مشكلات در آستانه حذف بودند اما خوشبختانه توانستند، به كمك سامانه الكترونيكى ما در جایگاه مطمئن تری از بازار قرار بگيرند و بی شک با بزرگ تر شدن این حرکت سالم، می توان این محرک اقتصادی را به سراسر کشور ارائه دهیم و از اهرم تشویق فروشندگان استفاده كنيم و با انگیزه کاهش قیمت مردم یا همان بازارسازان شرکت را تشویق به خرید از کالای ایرانی و بازار سنتی کنیم.
امیر حسینی با اشاره به اینکه هر شهر فرهنگ و ویژگی های خاص خود را دارد و بازار سنتی هر شهر نمایان کننده فرهنگ آن مردم است، ادامه داد: از سال ۱۳۸۳ که فعالیت سامانه ما به عنوان اولین استارت آپ کارت تخفیف رایگان ایران آغاز شد، بالغ بر بیش از ۵ هزار قرارداد بسته شده که هر یک، دانشی بر دانسته های قبلی مان اضافه کرده است.
وى ادامه داد: ما با انتخاب سفیران محترم فروشگاهی تیمی منسجم، بومی ، متعهد و دلسوز جمع آورى كرده ايم و توانسته ایم به جهت رضایتمندی بیشتر همه خریداران، بخشی درآمد شرکت که همان سهم تخفیفی که بر حسب رضایت و اراده خریدار از طرف فروشنده به این سامانه ما تعلق می گیرد بین بازارسازان که همان حامیان بازار سنتی می باشد تقسیم كنيم.
امیر حسینی یادآوری کرد: این سامانه استارتاپى در انتخاب فروشگاه های طرف قرارداد بسیار سختگیری می كند زیرا پروانه کسب معتبر و حسن اخلاق مدیر فروشگاه و اتیکت دار بودن کالا ها و خدمات عرضه شده و واقعی بودن تخفیف ارائه شده به خریداران جز خطوط قرمز شرکت ماست.
وى تصريح كرد: خلاقیت در دنیای امروز حرف اول را می زند و با نگرش جدید، چه بسا بتوان اقدامان جديد و بهتری را در اقتصاد کشور اعمال کرد که چرخه های اقتصاد را بیش از گذشته به حرکت درآورده و سود و خیر جمعی حاصل دست اندرکاران و مردم عزیزمان شود.
انتهاى پيام/