عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: با مشاهده احتکار‌هایی که کشف می‌شود می‌توان به این مطلب پی برد که امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امیر آبادی فراهانی عضو هئیت رئیسه مجلس نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در همایش جنگ اقتصادی در زرندیه گفت: وضع امروز کشور خیلی از دوران جنگ تحمیلی بهتر است، اما متاسفانه برخی از مسئولان خود را باخته اند.

امیر آبادی فراهانی افزود: با وجود مشکلات مختلف، نمایندگان نباید یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنند بلکه باید برای مشکلات راه حل بیابند و مراقب باشند که دشمن امروز انسجام ملی ما را نشانه رفته است

وی یکی از عناصر قدرت کشور، علی رغم وجود قومیت‌های مختلف در جای جای ایران اسلامی، را انسجام ملی دانست واضافه کرد: دشمن با بدبین کردن مردم نسبت به نظام و دولت در پی ضربه زدن به نظام با از بین بردن انسجام ملی در کشور است.

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی سختی که امروز کشور مواجه آن است ادامه داد: متاسفانه با مشاهده احتکار‌هایی که کشف می‌شود می‌توان به این مطلب پی برد که امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم ایران را از درون تهی کند تصریح کرد: و یکی از شاه راه‌های این برنامه تهاجم فرهنگی است.

امیر آبادی فراهانی اظهار کرد: به دلیل اینکه ما در فرهنگ خود یک وابستگی عمیق محرم و عاشورا داریم؛ هر چند دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با راه اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای میلیارد‌ها دلار هزینه کرده است، ولی با رسیدن یک محرم، روز عرفه و یا شب‌های قدر تمامی توطئه‌های فرهنگی آن‌ها نقش بر آب می‌شود.

در طول دوره تحریم‌ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده

وی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده شده در کشور عراق گفت:: با وجود اینکه در طول دوره تحریم‌ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده، اما دشمن برای ضربه زدن به قدرت منطقه‌ای دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است که یکی از مصادیق آن حمله به کنسول گری ایران در بصره و شایعه پراکنی سفر‌های جنسی عراقی‌ها به مشهد است.

همایش جنگ اقتصادی به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با سخنرانی احمد امیر آبادی فراهانیعضو هئیت رئیسه مجلس و نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی در حسینیه شهدای شهر پرندک برگزار شد.

وضع امروز کشور خیلی بهتر از دوران جنگ تحمیلی است / در طول دوره تحریم‌ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.