فوریت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها / مسئولان با دانشجویان رفتاری پدرانه دارند / دانشجویان کلید حل مسائل کشور هستندرئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها را جزو برنامه‌های مهم و ضروری این نهاد اعلام کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نسبت به گذشته هیچ تغییر نمی‌دهیم زیرا خوشبختانه دفاتر نهاد ارتباط خوب و مؤثری با فضای دانشگاه و به خصوص جوان دانشجو دارند.

وی ادامه داد: به طور کلی در برخی از بخش‌ها نیازمند ایجاد فضای جدیدی در جامعه دانشگاهی، علاوه بر ارتباطی که تشکل‌های مختلف دارند، هستیم  و در این خصوص نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تلاش دارد ارتباط خود را با کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی عمیق‌تر کند و دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور حضور جدی‌تری در جمع دانشجویان و جامعه دانشگاهی خواهند داشت.

ارتباط نزدیک با دانشجویان هدف نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: دفاتر نهاد سعی دارند مواجهه چهره به چهره با دانشجویان را به طور جدی‌تر دنبال کند تا از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی تأکید کرد: در دفاتر نهاد از وجود افراد آشنا به فضای جامعه دانشگاهی بهره می‌بریم که نسبت به مسائل دانشجویان و جامعه دانشگاهی آگاه هستند.

وی اظهار کرد: دفاتر نهاد سعی دارند با ایجاد آرامش، فضایی آزاد را برای طرح دیدگاه‌های مختلف ایجاد کنند، مسئولان نهاد رفتاری پدرانه با دانشجویان هر دانشگاهی دارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اشاره کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است به صورت جدی پیگیری می‌شود زیرا ما احساس می‌کنیم که مطالبه حضرت آقا در این حوزه مغفول مانده است و به طور جدی رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط باید نهاد را یاری رسانند.

حجت‌الاسلام و المسلمین رستمی گفت: در شرایط فعلی کشور برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی بیشتر ضرورت پیدا می‌کند و به نظر دانشگاه در حل این مسئله می‌تواند کمک بزرگی به نهاد کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.