قرعه کشی مبارزات وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله سوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ انجام و آرمین هادی‌پور نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها حریفان خود را شناخت.

هادی‌پور حریفان خود را در مسابقات گرندپری شناختبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از ساعت ۶:۳۰ (به وقت تهران) امروز (چهارشنبه – ۲۸ شهریورماه) در " تائویوان" چین تایپه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۰۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ تا ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) و رقابت‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۸ پیگیری خواهد شد.

فردا (پنجشنبه – ۲۹ شهریورماه) و در روز دوم مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم گروه مردان پیگیری می‌شود که آرمین هادی‌پور نماینده کشورمان است.

هادی‌پور نماینده وزن اولی تکواندو کشورمان ابتدا با «آنتونیو فلسا» از ایتالیا مبارزه می‌کند و پس از آن به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و اوکراین خواهد رفت.

«جون جانگ» کره‌ای قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی گرنداِسلم ۲۰۱۷ را در کارنامه دارد و «تاراس مالچنکو» از اوکراین نیز برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ را به نام خود ثبت کرده است.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: فرهادیان: حضور ملی پوشان تکواندو در رقابت‌ها به تصیم کادر فنی بستگی دارد

ریزش دومینو وار در تکواندوی باشگاهی ایران

پایان ناکامی‌های تکواندو مردان ایران با هت‌ریک عنوان قهرمانی بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

حریفان هادی پور مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار