مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات امدادی به 306 نفر از شهروندان توسط جمعیت هلال احمر استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: ارائه خدمات به این افراد توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در روزهای تاسوعا و عاشورا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در روزهای تاسوعا و عاشورا 8 چادر سلامت برپا کرده بود، افزود: 262 نفر به ایستگاه­ های سلامت مراجعه کرده بودند که کنترل فشارخون و تست قند خون گرفته شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 44 نفر حادثه­ دیده هم به ایستگاه ­های سلامت هلال احمر مراجعه کرده بودند، تصریح کرد: 42 نفر از این شهروندان به صورت سرپایی درمان و 2 نفر آن­ ها به مراکز درمانی منتقل شدند.

معبودی با بیان اینکه در این روزها 25 دستگاه آمبولانس و 9 خودروی کمک دار پشتیبانی به ارائه خدمات می پرداختند، اضافه کرد: 223 نیروی عملیاتی در قالب 42 تیم عملیاتی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم خدمات ارائه می­ کردند.

انتهای پیام/ح

برپایی ایستگاه ­های سلامت هلال احمر در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.