علمای اهل سنت خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن حادثه تروریستی اهواز، اعلام کردند: بدون شک این اقدام بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط‌عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌تسنن خراسان‌شمالی٬ در بیانیه علمای اهل‌تسنن استان آمده است: حادثه تلخ و تکان‌دهنده حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز و شهادت رساندن تعدادی افراد بی‌گناه و مجروح شدن عده‌ای دیگر از هموطنان عزیز موجب تأسف و تالم شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ما علماء و روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایتکارانه به خانواده‌ معزز شهدای این حادثه و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده، برای مصدومان شفای عاجل از خداوند مهربان خواستاریم. این حادثه تلخ نشان داد کوته‌فکران و تفرقه‌انگیزان در پیگیری اهداف شوم خود مرزهای شرف و انسانیت را دریده‌اند. این رفتارهای تروریستی مطمئنا خللی در اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.

علمای اهل سنت خراسان شمالی تصریح کردند: هدف اصلی استکبار جهانی و جیره‌خوارانش از اینگونه اقدامات تروریستی نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است چراکه این نظام برگرفته از قرآن و سنت رسول اکرم (ص) بوده و نظامی است که زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود. حامیان تروریست‌ها و عاملان آن بدانند ملت بزرگ ایران در مسیر عزت خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و در برابر قدرت‌های شرارت و استکبار تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و پیوسته بر آرمان‌های خود پافشاری خواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما علمای اهل سنت خراسان شمالی(مدیران، مدرسین حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات مساجد) این اقدام وقیحانه و تروریستی و غیر دینی را که منشاء آن استکبار جهانی و عوامل منطقه است به‌شدت محکوم می‌نماییم و آمادگی کامل خود را برای مبارزه با این غده سرطانی استکبار در منطقه اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ ب

بیانیه علمای اهل‌تسنن خراسان‌شمالی در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.