زمینه ترغیب بخش خصوصی به حمایت از حوزه ورزش فراهم شود /باید از اعتبارات ملی و داخلی برای توسعه ورزش بانوان استفاده کردمعاون وزیر ورزش و جوانان گفت:در خراسان رصوی صنایع مادری وجود ندارد، ولی بخش خصوصی فعالی دارد که باید زمینه ورود این بخش به حوزه ورزش فراهم شود.
 
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم معرفی مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه  این استان دارای ظرفیت‌های ورزشی خوبی است گفت:  بخش خصوصی در صورت ورود به این حوزه باید احساس انتفاع داشته باشد.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های موجود و جنگ اقتصادی در کشور باید همبستگی بین بخش‌های مختلف بیشتر شود، حوزه ورزش و جوانان نیز از حوزه‌های متاثر از این مشکلات است که حمایت و همراهی مجموعه‌های استانداری، شورا‌های شهر و نمایندگان مجلس را می‌طلبد.

وزیر ورزش و جوانان گفت : از ظرفیت سمن‌ها نیز در این زمینه باید استفاده شود و به بخش جوانان هم باید توجه بسیار جدی داشت.

خادم افزود: آستان قدس رضوی، شورا‌های شهر و مجموعه استانداری از ظرفیت‌های مهم برای توسعه ورزش این استان هستند.

وی با تاکید بر حمایت از ورزش بانوان، گفت: بانوان با حمایت حداقلی، موفقیت‌های قابل توجهی در عرصه‌های ملی و بین المللی به دست می‌آورند و هر چه حمایت از بانوان بیشتر شود موفقیت‌های بیشتری حاصل می‌گردد.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: به دلیل وجود محدودیت‌هایی در حوزه بانوان، حامیان مالی علاقه‌ای به ورود در این بخش ندارند لذا باید از اعتبارات ملی و داخلی برای توسعه ورزش بانوان استفاده کرد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

معرفی مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.