رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان مهم ترین دغدغه هیئت دو و میدانی را تعمیر و آماده شدن پیست های نقش جهان و خوراسگان عنوان کرد.

عبدالرسول آذر‌یزدی در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به عملکرد 6 ماه نخست امسال در این هیئت اظهار کرد: ظرفیت استان برای تربیت ورزشکاران در این رشته ورزشی پایه خوب است و با سخت‌کوشی ورزشکاران و همت مربیان،آینده روشنی پیش‌رو است.

وی افزود: حدود 20 ورزشکار آقا و خانم درمسابقات لیگ کشوری شرکت کننده داشتیم که این افراد در آینده عضو تیم ملی می‌شوند.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان با بیان اینکه این هیئت طبق تقویم ارائه شده از فدراسیون انتخابیه از رده‌های مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام شده،عنوان کرد: در رده نونهالان و نوجوانان، دختران و پسران ورزشکار موفق به کسب حدود10 مقام در مسابقات کشوری شدند.

وی با اشاره به حمایت باشگاه ذوب‌آهن برای اعزام پسران به مسابقات لیگ و کسب مقام سومی تصریح کرد: در گروه بانوان نیز با‌همکاری باشگاه سپاهان، تیم ملی بانوان بزرگسال به مسابقات لیگ دعوت شدند.

آذر‌یزدی به امکانات در اختیار ورزشکاران برای آمادگی مسابقات اشاره کرد و گفت: امکانات سخت‌افزاری در استان 50 درصد نسبت به استان‌های هم‌جوار کمتر است،اما با همت ورزشکاران و مربیان، شاهد موفقیت در این رشته ورزشی در استان هستیم.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان با بیان اینکه این هیئت نیز مانند سایر نهادها از مشکلات اقتصادی و مالی مصون نمانده، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان بودجه‌ای به این هیئت تزریق نکرده و برنامه‌ریزی‌های این هیئت به شیوه‌ای مدیریت شده تا ظرفیت موفقیت‌ها و رکوردها در استان حفظ شود.

وی با اشاره به اهمیت تعامل آموزش‌و‌پرورش با این هیئت ورزشی بیان داشت: آموزش و پرورش با برگزاری مسابقات بین مدارس می‌تواند در این‌مهم مارا یاری دهد.

آذر یزدی با اشاره به دغدغه‌های این هیئت گفت: تخصیص اعتبار به سالن ورزشی خوراسگان و تعمیر ورزشگاه نقش‌جهان و رسیدگی به امکانات و تجهیزات شهرستان‌ها می‌تواند بخشی از دغدغه‌های این هیئت را حل کند.

رئیس هیئت دو ومیدانی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در ورزشی مانند دو‌و‌میدانی که ورزشی پایه است، شاهد پیشرفت باشیم، نیاز به حمایت نهادها و دستگاه‌ها و تعامل بیش‌از‌پیش آموزش و پرورش با هیئت است.

 

انتهای پیام / س

وضعیت هیئت دو و میدانی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.