دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با موضوع تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل این شورا برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان صبح امروز به ریاست علی پیام مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری و با حضور اعضای شورا در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل شورای هماهنگی امور ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.

بر همین اساس پیشنهاد شد که ۶ کمیته شامل، کمیته اشتغال و سرمایه گذاری- کمیته فرهنگی و نشر و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت- کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قوانین مربوط به ایثارگران- کمیته رفاه و آموزش- کمیته بهداشت و درمان و کمیته آموزش ایثارگران، ذیل شورای هماهنگی امور ایثارگران استان شکل گیرد.

مشاور استاندار و مسئول امور ایثارگران استانداری در رابطه با تشکیل این کمیته‌ها گفت: هدف از تشکیل کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، بررسی مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری استان بصورت کارشناسی و ارائه راهکار‌های کاربردی در جهت رفع مشکلات است.

پیام، امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌ها شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: باید برای کسانی که در راه دفاع و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند، خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و به مسائل و مشکلات این عزیزان بیش از پیش رسیدگی کنیم.

وی افزود: ایثارگران همواره و در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند؛ امروز نیز در این شرایط سخت که استکبار بدنبال ضربه زدن به انقلاب است، ایثارگران در صحنه حضور دارند و با جان و دل از دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/ی


امور ایثارگران بررسی می شود

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.