جمعی از متخصصین قلب از سراسر کشوربا حضور در کارگاه کاردیو گرافی قلب جزئیات کار با دستگاه کاردیو گرافی سه بعدی و نرم افزار مرتبط با آن را به صورت دقیق اموزش می بینند.

بیمارستان رضوی میزبان اساتید کاردیو گرافی قلب از جمهوری چکدکتر هورک پورزند دبیر علمی کارگاه فوق تخصصی کاردیوگرافی قلب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت:طبق برنامه ریزی انجام گرفته این کارگاه  دو روز متوالی، امروز وفردا از ساعت ۹ تا ۱۷ در بیمارستان رضوی بر گزار می‌شود.
 
وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این کارگاه شده وبیش از ۴۰ نفر از همکاران متخص قلب از سراسر کشور در این کارگاه شرکت کردند.

دبیر علمی کارگاه فوق تخصصی کاردیوگرافی قلب افزود:در این کارگاه جزئیات کار با دستگاه کاردیو گرافی سه بعدی و نرم افزار مرتبط با آن به صورت دقیق اموزش داده می‌شود تا همکاران ما بتوانند با استفاده از این دستگاه تشخیص دقیق‌تر و درمان‌های بهتری داشته باشند.

دکتر هورک پورزند خاطر نشان کرد:این کارگاه با کمک ریاست بیمارستان رضوی، اقای دکتر سعیدی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر شبستری و دکتر نظری به عنوان دبیر اجرایی این کارگاه برگزار شد.

دبیر علمی کارگاه فوق تخصصی کاردیوگرافی قلب گفت:مدرسین این کارگاه دو تن از اساتید مجرب وبرجسته در حوزه اکترو کاردیو گرافی، دکتر جوزف نکاد و دکتر سیلواکاوالوا از مرکز جراحی قلب وپیوند قلب برنو جمهوری چک می‌باشند.

هورک پورزند بیان داشت:امیدواریم برگزاری این کارگاه کمک شایانی برای جراحان و متخصصی قلب کشورمان در راستای خدمات درمانی بهتر داشته باشد.
 
انتهای پیام //م.ص
 

برگزاری کارگاه کاردیو گرافی قلب در بیمارستان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.