مدیریت ما مبتنی بر چانه زنی نیست/ کاشان از نظر تاریخ و تمدن ویترین کشور است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وفاق و همدلی را شاخصی مهم و سازنده ای در مسیر توسعه کشور دانست و گفت: مردم شریف ایران با همین شاخص توانستند التهاب های بازار ارز و افزایش قیمت ها را کاهش دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  آذری جهرمی وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه کاشان از لحاظ هنر دست و طبیعت با فرش و گلاب و افتخار شستشوی خانه خدا با گلاب کاشان گفت: قدمت تاریخی این منطقه و ساکنین ولایت مدار ، دیندار و وفادار به نظام بسیار برجسته و محسوس و مشهود است.

به گفته وی، کاشان ویترین کشور است که ارایه خدمات آن مورد قضاوت بین المللی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص وضعیت شکایات از کاشان به وزارتخانه، دریافت ۳۳ شکایت را یادآور شد و گفت: شکایات از کیفیت خدمات تاخیر و کندی سرعت، عدم آنتن دهی کامل به چند روستا ، صورتحاسب بیشتر از استفاده بسته های تشویقی و عدم پاسخگویی بوده است.

  آذری جهرمی، با تاکید بر اینکه مدیریت ما مبتنی بر چانه زنی نیست گفت: ظرفیت فناوری اطلاعات و گردشگری کاشان می تواند با ایجاد شغل مستقیم و القایی رشد و شکوفایی شهرستان کاشان را فراهم کند.

وی بحث گردشگری فناوری اطلاعات و قابلیت آن در ایجاد اشتغال در کاشان را تاکید کرد و گفت: سه سایت برای مرنجاب مهیا کردیم که مشکل برق و تملک را دارد که باید مسایل آن برطرف شود.

محمدجواد آذری جهرمی  افزود : خواست مردم بازگشت فضای آرام اقتصادی به کشور است و مسئولان قوا باید قدردان آنها باشند که در برابر مشکلات و فشارهای اقتصادی پایداری و صبوری کردند.

وی اظهارداشت: مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس با همدلی از پیچی خطرناک گذر کردند و اینک همه کارگزاران و مسئولان نظام باید با همدلی و همکاری شرایط آرامش و رفاه هر چه بهتر و بیشتر مردم را فراهم کنند.

 یک ششم تمدن جهانی مدیون سیلک چندین هزارساله کاشان است 

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: یک ششم آنچه در تمدن جهانی وجود دارد مدیون کاشان و کاشانی و تاریخ باستانی چند هزارساله سیلک آن است.

 سید جواد ساداتی نژاد، در ششمین شورای اداری شهرستان کاشان با حضور  آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر  کاشان گفت: نخستین تمدن ۶ هزارساله در کاشان تأسیس شده است و این شهر مجموعه ای ارزشمند و تاریخی در میراث ملی و جهانی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین کسانیکه در سیلک پارچه را تولید کردند کاشانی ها بودند گفت: کاشان اولین پایگاه شیعی در جهان است که این شهر را ملقب به دارالمومنین کرده است.

به گفته وی، کاشانی‌ها مردمانی دوستدار اهل بیت (ع)، ولایت مدار و متدین هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاشان هیچ وقت پایتخت نبوده و همواره با تلاش و خدمات خیرین آن مدیریت شده است گفت: کاشان نماد اقتصاد مقاومتی است.

 ساداتی نژاد، تعطیلی ۴۰ درصداز شهرک های صنعتی منطقه کاشان ناشی از مشکلات روز اقتصادی را یادآور شد و گفت: کاشان با فعالیت ۲۰ مرکز و موسسه آموزش عالی در حوزه کسب و کارهای جدید و ظرفیت های کاشان نیازمند حمایت و توجه بیشتر است.

وی با تاکید بر ظرفیت فرودگاهی کاشان به عنوان دومین فرودگاه استان اصفهان، گفت: شهر نیاسر با داشتن بهترین آسمان ایران و ظرفیت نجوم از دیگر پتانسیل های کاشان است که در دهه فجر نخستین پارک نجوم در این شهر افتتاح خواهد شد.

 ساداتی نژاد، توسعه فیبرنوری، رفع مشکل آتلاین ، ارتقای سطح پستی و دیگر موارد را از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار شد و گفت: با راه اندازی پارک نجوم در نیاسر و افزایش اقتصاد روز به اقتصاد شب ظرفیت های این شهر برای رشد و توسعه و شکوفایی آن افزوده خواهد شد که توجه بیشتری را می طلبد.

انتهای پیام/س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.