معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۹۰ پلیس از کارکنان ناجا در خراسان رضوی از ایتام و محسنین کمیته امداد حمایت مالی و معنوی می‌کنند.

نیروی انتظامی حامی ایتام و محسنین کمیته امداد خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۹۰ نفر از کارکنان ناجا در خراسان رضوی از ۳۱۰ کودک یتیم و محسنین حمایت می‌کنند که ۲۰۵ نفر آن‌ها یتیم و ۱۰۵ نفر محسنین هستند.

وی افزود: همکاری کارکنان ناجا با طرح‌های مشارکتی کمیته امداد از سال ۸۷ شروع شده که هر ساله شاهد افزایش میزان حضور فرماندهان و نیرو‌های مختلف پلیس در این بخش هستیم.

دانشور با اشاره به اینکه کارکنان ناجا در کنار ایجاد امنیت برای عموم مردم در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند تا فرزندان یتیم و محسنین از مسائل مالی و عاطفی کمتر رنج ببرند ادامه داد: حداقل واریزی به ازای هر فرزند تحت حمایت این نهاد در این طرح ۵۰ هزار تومان می‌باشد و حامیان در ایام و مناسبت‌های مختلف سال علاوه بر واریزی ماهیانه به دیدار فرزندان معنوی خود می‌روند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین استقرار پایگاه‌های جذب حامی برای طرح‌های مختلف باتوجه به تقاضای سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام//آ.ف
 

حمایت مالی و معنوی ناجا از ایتام کمیته امداد خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.