استاندار اصفهان گفت:دشمنان می‌خواهند نارضایتی‌ها را به خیابان‌ها بیاورندو نظام را وادار به مقابله کنند و به اهداف شوم خود دست یابند.

دشمنان می‌خواهند نارضایتی‌ها را به خیابان‌ها بیاورندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان در دیدار فرمانده و رؤسای بخش‌های مختلف انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی در یکی از سخت‌ترین و مشکل‌ترین بخش‌های خدمت‌رسانی به فعالیت می‌پردازد.

وی افزود: توقع نظام از نیروی انتظامی ایجاد انضباط عمومی است که در این راستا باید مأموران این نیرو به اخلاق اسلامی حتی در برخورد با مجرمان پایبند باشند.

استاندار اصفهان ضمن ابراز خرسندی از این‌که در ماه‌های اخیر امنیت در سطح بسیار بالایی در استان حاکم بوده است، گفت: همدلی، همراهی و از همه مهمتر هم فهمی مشترک موجب شده است که مسائل بهتر تفهیم شود و با وحدت نظر به ویژه در شورای تأمین بر روی راه حل واحدی متمرکز شویم.

وی اضافه کرد: اکنون نیز با توجه به تهدیدات امنیتی که هر روز از سوی دشمنان اعمال می‌شود، وضعیت ما به گونه‌ای است که باید اقدامات وسیع‌تر و کامل‌تری انجام دهیم چرا که تهدیدات دشمنان هر روز عمیق‌تر می‌شود.

مهرعلیزاده با اشاره به این‌که هدف دشمنان ایجاد بحران‌های گروهی است، بیان کرد: دشمنان می‌خواهند نارضایتی‌ها را به خیابان‌ها بیاورند و نظام را وادار به مقابله کنند و به اهداف شوم خود دست یابند.

وی با بیان این‌که دشمن بارها ایران اسلامی و این مردم را آزموده و روسیاه شده ولی همچنان ناامید و دست بردار نیست، ابراز داشت: باید بسیار مواظب و مراقب باشیم و نیروی انتظامی نیز باید اقتدار کامل داشته باشد و مردم احساس کنند که هیچ فاصله‌ای با پلیس و نیروی انتظامی ندارند.

استاندار اصفهان ادامه داد: پلیس امین مردم است و باید معاندان و کینه‌توزان بفهمند که پلیس مقتدرانه در کمین آن‌ها است و بر اساس آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» باید با متجاوزان به حقوق مردم و معاندان و کینه‌توزان با شدت و حدّت برخورد کنند.

وی با بیان این‌که امروز در رده‌های فرماندهی استان تدبیر، تحرک، چابکی و احساس مسؤولیت به خوبی مشاهده می‌شود، تأکید کرد: باید در جهت ارتقای سطح امنیت، بهترین رویکرد را داشته باشیم و با طراحی‌های عمیق، شاهد اقتدار روزافزون نیروی انتظامی و اعتماد بیشتر مردم به پلیس باشیم و به گونه‌ای طراحی کنیم که لباس نیروی انتظامی به طور ناخودآگاه نمایانگر اقتدار و قاطعیت پلیس باشد.

مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز ظرفیت شورای تأمین استان و شوراهای تأمین شهرستان‌ها در حداکثر خود است و این مهم مگر با مدیریت و اقتدار استاندار صورت نگرفته است.

وی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس مقتدر، امین مردم» اعلام کرد و گفت: این شعار در راستای موضوعی است که استاندار همواره بر آن تأکید دارند چرا که باید با مردم مهربان و با متجاوزان به حقوق مردم قاطعانه و مقتدرانه برخورد کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این‌که حوادث یک‌سال اخیر با تصمیمات و اقدامات درست و به هنگام به خوبی مدیریت شده است، عنوان کرد: نیروی انتظامی پرچمدار امنیت عمومی کشور است.

وی به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه مواد مخدر اشاره و بیان کرد: بیش از 19 تن مواد مخدر کشف شده است که هم نشان از تهدید بیشتر و هم چابکی نیروی انتظامی است و در این خصوص با حضور استاندار از قوت مضاعفی برخوردار هستیم.

 

انتهای پیام/م

دیدار فرمانده و رؤسای بخش‌های مختلف انتظامی استان با استاندار اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار