مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از نرخ رشد 20 درصدی خدمات آبرسانی سیار طی یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرامرز بهنژاد، مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به کمبود 45 درصدی تولید در شرایط پیک مصرف که در سال آبی گذشته پیش بینی شده بود ما توانستیم با همراهی مصرف کنندگان از وضعیت سخت عبور کنیم و امیدواریم در سال آبی جاری با نزول بارش الهی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برای سال آبی برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: ما مکلف به افزایش تعداد تانکرهای سیار، تهیه ژنراتورهای برق اضطراری و همچنین دستگاه‌های بسته‌بندی آب هستیم.

مدیر کل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل به اقدامات عملیاتی با محوریت تداوم خدمات‌رسانی به روستائیان در حوزه آبرسانی اشاره کرد و افزود: ما نسبت به تهیه 7 دستگاه بسته‌بندی آب، 5 دستگاه تانکر ثابت و سیار آب و 5 دستگاه ژنراتور برق اضطراری اقدام کردیم که در این حوزه بیش از 25 میلیارد ريال هزینه شده است.

بهنژاد به اقدامات انجام شده در راستای فرهنگسازی در راستای مصرف بهینه آب اشاره و تصریح کرد: در این حوزه 5 هزار نفر ساعت آموزش چهره به چهره، توزیع 100 هزار جلد بروشور و کتابچه و حضور در رسانه‌ها را اعم از صدا و سیما و مطبوعات به همراه ساخت پویانمایی شاهد بودیم.

وی بیان کرد: مجموع اقداماتی که در راستای فرهنگسازی در مصرف بهینه آب انجام شده بیش از 2 میلیارد ريال هزینه دربرداشته است.

وی افزود: در پنچ محور برنامه‌هایی همچون تقاضا و مصرف آب، افزایش میزان تولید و تامین آب، بهبود کیفیت آب شرب، تداوم خدمات‌رسانی و فرهنگسازی در مصرف بهینه آب به همت شرکت آب و فاضلاب روستایی انجام شده که در این پنج محور بیش از 426 میلیارد ريال هزینه کردیم.

انتهای پیام/ح

آبرسانی به روستاها در اردبیل

برچسب ها: آبرسانی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده
۱۱:۲۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
آقایون محترم؛ چرا روستای لنج اباد مشگین شهر که چشمه های فراوان دارد و آب این چشمه ها مدتهاست که به یغما رفته ولی خودش آب آشامیدنی لوله کشی شده کافی ندارد؟!!! پیگیری های لازم صورت گرفته مسئولین مربوطه گفتند منبع اب دارید!!!! درسته منبع اب داریم ولی آیا کفاف روستا را نمی دهد. شماکه راهکارتان در حد آرسانی سیار است ان را هم قبول داریم بسم اله