معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا معتقد است در صورتیکه دموکرات‌ها ماه آینده در انتخابات میان دوره‌ای پیروز شوند، نباید اقدامی برای استیضاح ترامپ انجام دهند.

نظر بایدن در خصوص استیضاح ترامپ پس از پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره‌ای کنگرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا معتقد است در صورتی که دموکرات ها ماه آینده در انتخابات میان دوره‌ای کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیرند، نباید اقدامی برای استیضاح ترامپ انجام دهند.

بایدن در مصاحبه با برنامه «این صبح» شبکه سی بی اس گفت: من امیدوارم آنها این کار را نکنند. به عقیده من، در حال حاضر، مبنایی برای انجام این کار وجود ندارد.

باید که به نظر می رسد یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا باشد در توضیح اظهاراتش گفت دموکرات ها باید اجازه دهند رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا، تحقیقات خود را به پایان برساند و گزارش خود را در خصوص اعتبار ریاست جمهوری دونالد ترامپ منتشر کند.

وی اظهار داشت مسائل فوری بیشتری همچون حمله او به اتحادیه ها و نادیده گرفتن  اقدامات آژانس حفاظت از محیط زیست برای رسیدگی وجود دارد.

بایدن گفت: چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آن رسیدگی کرد. باید دید نتایج تحقیقات چه می شود.

نتایج نظرسنجی «لنگر ریسرچ اسوشیت» که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد حزب دموکرات آمریکا ۱۱ درصد از رقبای خود در حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان دوره‌ای کنگره پیشی گرفته است. از سوی دیگر، محبوبیت دونالد ترامپ به پایین‌ترین سطح به عنوان یک رئیس جمهور در پایان ۲۰ ماهه اول حضور او در کاخ سفید رسیده است. این میزان محبوبیت، ۴۱ درصد، پایین‌ترین میزان محبوبیت برای یک رئیس جمهور در آمریکا از اواخر دهه ۱۹۴۰ محسوب می‌شود.

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا قرار است در ششم نوامبر برگزار شود. در این انتخابات تمامی ۴۳۵ عضو مجلس نمایندگان آمریکا و یک سوم از سناتور‌های این کشور انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار