هراس دشمن از همبستگی مسلمین در اربعین حسینی

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دشمن از همبستگی و خیزش امت اسلامی در همایش اربعین حسینی (ع) هراس دارد.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه ۴ آبان ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: خروش میلیونی شیعیان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، تداوم بخش نهضت عاشورا و خونخواهی حضرت سیدالشهدا (ع) از جبهه کفر و نفاق است.

وی افزود: دشمن از همبستگی و خیزش شکوهمند و شگفت انگیز امت اسلامی از سراسر جهان در پیاده روی اربعین، که زمینه ساز وحدت مسلمانان و ظهور حضرت ولی عصر (عج) محسوب می‌شود، هراس دارد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه پیاده روی اربعین نشانه جاودانگی نهضت امام حسین (ع) و زنده بودن عاشوراست گفت: بعد سیاسی مراسم اربعین، نمایشی باشکوه از شور و شعوری است که با نزدیکی قلوب و وحدت مسلمین می ‏تواند راه درمان بسیاری از درد‌های جهان اسلام باشد.

احمدی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن و تهدید آمریکا درخصوص تشدید فشار و تحریم از ۱۳ آبان بر علیه ملت ایران، تأکید کرد: آمریکا به دنبال تهدید روانی و رسانه‌ای است و این تحریم‌ها مانند همیشه محکوم به شکست خواهد شد.

وی، تحریم‌های جدید اقتصادی دشمن را هم نشان از ترس استکبار در برابر عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: تنها راه برون رفت از تحریم‌های ظالمانه، استقامت و ایستادگی است.

احمدی با بیان ایستادگی ملت ایران در مقابل تمامی تهدیدات و توطئه‌های ۴۰ سال اخیر آمریکای جهانخوار و دشمنان نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی در این سال‌ها همواره از ملت ایران سیلی خورده است و به لطف الهی باز هم سیلی خواهد خورد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی و معیشتی جامعه و کاهش قدرت خرید مردم گفت: مسئولان سه قوه باید با همت و تلاش و حرکت جهادی، درصدد رفع مشکلات معیشتی مردم باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: ملت با عزت و عظمت ایران، در هیچ شرایطی از حمایت نظام اسلامی دست برنمی‌دارند، اما باید به نیاز‌های آنان توجه شود.

انتهای پیام/ش

مسئولان در پی رفع مشکلات معیشتی مردم باشند

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار