به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پنجم  آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3689...0915: من از شهرستان سرخس برای شما پیامک ارسال می کنم. متاسفانه امسال برای کشاورزان پنبه کار سرخس سال بدی بود. در زمان کشت بذر پنبه ای که بین آنها توزیع شد عقیم بود و کشاورزان بعد از شش ماه کار و فعالیت طاقت فرسا در هوای گرم و هزینه زیاد موقع برداشت پنبه متوجه شدند که امسال پنبه برای برداشت ندارند و امسال هر چه هزینه و زحمت کشیده اند برای بوته  پنبه صرف شده است و هیچ برداشتی نکردند و متضرزر شدند. از شما تقاضا داریم این موضوع را با مسئولین ورزات جهاد کشاورزی در میان بگذارید و برای کشاورزان مشخص کنند که تولید و توزیع این بذر عقیم را چه کسی انجام داده است. سپاسگزارم

 

5240...0912: ايستگاه ميدان حر واقع در خيابان پاستور به مدت ٢ هفته هست كه اين ايستگاه پله برقی و آسانسورهای خود را برای مسافرين قطع كرده است و بعد از صحبت با مسئول ايستگاه به بنده گفتند كه به دليل نبود قطعه اين دستگاه ها خراب است ولی با پيگيری از معاونت ايستگاه های مترو اين حرف را تكذيب كرد و هر روز مردم گرفتار اين پله های طولانی هستند.

 

0652...0913: سؤال ما مردم استان کرمان از مسؤلین مربوط این است که به چه علت ارزش پولی کشور جنگ زده ای مثل عراق دوازده برابر پول ایران است چرا ؟!

 

9371...0913: چرا دولت تورم را   13 درصد اعلام می کند در صورتی که غیر از بنزین و نان، مابقی اجناس از 300 درصد تا حداقل   25 درصد افزایش داشته  که میانگین آن حداقل  60 تا 70 درصد بوده است!

 

8699...0919: لطفا در خصوص مشکلات کاری و معیشتی و درآمدی اتوبوسرانان بخش خصوصی، خصوصا متروی شهر ری گزارش تهیه کنید. با تشکر اتوبوسران زحمت کش مجید کریمی

 

6713...0903: از طرف ما کارگران ساختمانی به مسئولان وزارت کار و رفاه بگویید سبد کالای غذایی حمایتی که به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی می دهید به ما هم بدهید ماهم از اقشار کم درآمد و تهی دست جامعه هستیم.

 

5667...0912: لطفا و خواهشا تکمیل ظرفیت آزمون ارشد وزارت بهداشت که خیلی غیر منتظره حذف شد را پیگیری نمایید. خیلی از رتبه های عالی پذیرفته نشدند و منتظر تکمیل ظرفیت بودند چون وزارت بهداشت قول تکمیل ظرفیت داده بود. خواهشا مصاحبه کنید خیلی از جوانان شوکه شدند.

 

5322...0910: لطفا حمایت مالی دانشجویان دکتری برای فرصت مطالعاتی از کشور را پیگیری کنید. بالاخص کسانی که فقط مدارک تحویل دادند ولی حمایت مالی ندارند. با تشکر

 

0642...0910: داروهای بیماران خاص قبلأ 800 تومان بود الان  120000 هزار تومان شده است. برای یک ماه از داروخانه سوال می کنیم چرا گرون شده است و می گویند که دارو گران شده و بیمه زیر بار نمی رود در صورتی که 250000 بیمه پرداخت می کنیم. این مشکل همه بیماران پیوندی است لطفا رسیدگی شود.

 

5072...0914: آیا کسی پیدا می شود که به درد ما رفتگران اردبیل برسد. این چه جور مسلمانی هست که تو این گرانی از خانوادهامون شرمنده هستیم. اجاره خانه و هزاربدبختی دیگر. ما دردمان را به چه کسی بگوییم.  خواهش می کنم شما انعکاس بدهید تا شاید یکی حرف دل ما فقیربیجاره ها که از کارمان اخراجمان کردند بشنود.

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام . چرا اداره ماليات استان تهران شهرستان شهريار اضافه ماليات اخذ شده از بازنشستگان سال 96 كه بايد بعد از يك سال برگشت داده شود را پرداخت نمي كند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
با سلام . چرا اداره ماليات استان تهران شهرستان شهريار اضافه ماليات اخذ شده از بازنشستگان سال 96 كه بايد بعد از يك سال برگشت داده شود را پرداخت نمي كند؟
آخرین اخبار