البرادعی، سیاستمدار مصری و مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در توئیتی از رویکرد سران کشور‌های عربی در قبال ایران، ترکیه و رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

البرادعی رویکرد کشور‌های عربی را در منطقه «ویرانگر» خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد البرادعی، دیپلمات کهنه‌کار و سیاستمدار مصری و مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، روز یکشنبه در توئیتی از رویکرد «ویرانگر» سران کشورهای عربی در منطقه به شدت انتقاد کرد.

این سیاستمدار مصری در توئیت کنایه‌آمیز خود خطاب به سران کشورهای عربی، نوشت: ما می‌توانیم با اسرائیل، علی‌رغم اشغال سرزمین‌های فلسطینیان برای چندین دهه، بر سر میز مذاکره بنشینیم. اما نمی‌توانیم با ترکیه و ایران گفتگو کنیم! می‌توانیم حل مسائل‌مان را به قدرت‌های جهانی بسپاریم، اما نمی‌توانیم با «برادران» خود ارتباط برقرار کنیم!

البرادعی در ادامه توئیت خود تأکید کرد: رویکرد ما (کشورهای عربی) دارای ایراد است و نتایج «ویرانگر» آن در منطقه (خاورمیانه) نیز گواهی بر این مدعاست.

البرادعی روز گذشته نیز در توئیتی پیشنهاد مذاکره میان کشورهای عربی، جمهوری اسلامی ایران و ترکیه را به منظور پایان دادن به فجایع خاورمیانه برای چندمین بار تکرار کرد و افزود تنها بازنده خشونت‌های منطقه میلیون‌ها قربانی بیگناه است و خشونت راه‌حل نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، ترکیه ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر آل سعود مرگ بر آل خلیفه ملعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
اینا تا زمانیکه قدرت و پستی دارند که جرات کار مثبتی ندارند.نمونه اش یکبار از صلح آمیز بودن هسته ای ایران نگفت .
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۳:۰۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
خیلی طول میکشه تا بفهند نیت جمهوری اسلامی ایران فقط رضای خدا است.

چقدر خوب بود در زمان ریاستشون در سازمان انرژی اتمی هم به این صراحت سخن میگفتن!؟
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۱:۱۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
اقای.البرادای.شما.نمی.دانید.سران.عرب.مزدور.ودست.نشانده.غرب.هستند..وبدون.اجازه.انها.نمی.توانند.اب.بخورند.تنها.راه.حل.خاورمیانه.برچیدن.شیوخ.فاسد.است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
درود بر شما
آخرین اخبار