به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

5952...0913: با سلام و احترام، لطفا افزایش سه باره محصولات سنجابک را پیگیری بفرمایید.

 

3689...0936: لطفا برای رضای خدا هم که شده یک روز یک خبرنگار برای اداره ثبت املاک شرق تهران واقع در فلکه دوم نیروی هوایی بفرستید پرونده هایی است که  دو سال افراد سالمند و سن بالا دستشونه و مدام پاس کاری می شوند.

 

3844...0935: راجع ملیکا کودک پنج ساله فلاورجانی که توسط مواد فروش محله بیست و سه روز شکنجه شد و به معنای واقعی زجرکش شد برنامه ای بسازید چرا که مرگ این فرشته بی پناه خیلی دردناک بوده و کوتاهی خیلی ها را نشون می دهد.

 

6981...0905: واقعا چرا کنکور را بر نمی دارند؟ هنوز هم استرس ها ادامه دارد؟ سالانه حدود صدها نفر فقط بر اثر همین کنکور استرس می گیرند و بیمار می شوند. یا کنکور را بردارید یا سوال ها را کمی آسانتر بدهید. لطفا پیگیر این موضوع باشید.

 

8418...0939: كاش تلوزيون یک شبكه ای داشت كه درد دل قشر كارگر را به گوش مسئولين می رساند كه با حقوق يك ميلون نيم با منزل اجاره‌ای و بچه دانشگاه آزاد بايد چه كار كنيم. خواهش مي كنم گزارشی در اين مورد تهيه كنيد هر چند كه قشر ضعیف جایی ندارد در اين جامعه.

 

9869...0913: هر روزه شاهد بی عدالتی هایی در زمینه های مفاسد اقتصادی، دلالان سکه و ارز و قاچاق سوخت و مافیای دارو و کنترل نشدن گرانی ها و ... هستیم و هیچگونه توجهی به ما طبقه ضعیف نمی شود. حتی جواب نامه هایی که برای مسئولین می فرستیم داده نمی شود؟ تا کی باید شاهد این بی عدالتی باشیم که حتی مسئولین خودشون را زدند به خواب. دیگه از همه نا امیدیم. غلامحسین قاسمی برادر شهید خدابخش قاسمی

 

8511...0918: مسئله های مهم تر از خاشقچی هم در جامعه وجود دارد. واقعا برایم جای تعجب است.

 

1620...0937: بیشتر داروخانه ها برای خودشان دلال دارند به شهرستان های کوچک رجو کرده حتی بدون نسخه دارو را کرفته در تهران به قیمت زیادی می فروشند.

 

2431...0912: من آزمون استخدامی وزارت نفت که لغو شد ثبت نام کرده بودم و گفتند وجوه ثبت نام را چون آزمون لغو شده است برمی گردانند ولی هنوز هم هزینه ثبت نام را پس ندادند.

 

2673...0913: در حالیکه حدود ۷۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در مصاحبه آزمون به خارج فرهنگیان شرکت کرده اند اما هنوز اسامی قبول شدگان از این استان اعلام نشده است. لطفا پیگیری نمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
شهریه دانشگاه صنعتی شیراز بالاتر از مجازه . مجبورم ترک تحصیل کنم ینی برای کسی مهم نیس!!
آخرین اخبار