وزارت دفاع روسیه اعلام کرد کلاه‌سفید‌هایی که وارد حلب شده‌اند فیلمبرداری حمله شیمیایی ساختگی را در این استان آغاز کرده‌اند.

مسکو: کلاه‌سفید‌ها فیلمبرداری حمله شیمیایی ساختگی را در حلب آغاز کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد کلاه‌سفیدهایی که از استان ادلب وارد حلب شده‌اند فیلمبرداری حمله شیمیایی ساختگی را در این استان آغاز کرده‌اند.

در ادامه این گزارش به نقل از ارتش روسیه آمده است چندین عضو گروه کلاه سفیدها که به تازگی وارد حلب شده اند، با استفاده از افراد محلی ناشناس فیلمبرداری‌ها برای اجرای سناریوی ساختگی حمله شیمایی ادعایی به این استان را آغاز کرده اند.

وزرات دفاع روسیه به نقل از ژنرال «ولادیمیر ساوچنکو»، رئیس مرکز روسیه برای آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، اعلام کرد نظامیان وابسته به گروه های مسلح (تروریستی) در سوریه هنوز از تلاش های خود برای بی ثبات کردن مناطق کاهش تنش در استان ادلب دست نکشیده اند. مرکز روسی آشتی برای سوریه اطلاعاتی را از ساکنان حلب به دست آورده است مبنی بر آنکه آنها (کلاه سفیدها) در تدارک یک اقدام تحریک آمیز دیگر با استفاده از مواد سمی هستند تا نیروهای دولتی سوریه را به حمله شیمایی علیه اهالی این استان متهم کنند.

در ادامه گزارش اسپوتنیک به نقل از ساوچنکو آمده است عناصر گروه های تروریستی حاضر در سوریه این مواد سمی را وارد حلب کرده و در اختیار کلاه سفیدها قرار داده اند تا از آنها برای انجام حمله شیمیایی ساختگی و مقصر جلوه دادن نیروهای دولتی سوریه استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار