بيش از يكصد نفر از تشكل‌های مختلف دانش آموزی امروز با نماينده ولی فقيه در استان و امام جمعه رشت به مناسبت هفته بسيج دانش آموزی ديدار كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در این دیدار که پیش از ظهر امروز در دفتر مصلی برگزار شد ، آيت الله فلاحتی، نماينده  ولی فقيه در گيلان گفت: ١٣ آبان نماد مبارزه با استكبار جهانی و در راس آن آمريكا است و دانش آموزان امروز كه دوران جنگ تحميلی را درک نكرده اند ، بايد مطالعات خود را در زمينه دشمن شناسی گسترش دهند تا با انواع توطئه های دشمنان هرچه بيشتر آشنا شوند.

وی با اشاره به اينكه دشمنان هم اكنون با جنگ رسانه‌ای و ابزارهای نوين تلاش در فتنه انگيزی در جوامع اسلامی به ويژه در جمهوری اسلامی را دارند، افزود: فعاليت رسانه‌ای دشمنان با هدف تخريب ارزش‌های انقلاب انجام می‌شود چرا كه دشمن از آيين‌هایی نظير ١٣ آبان شكست تلخی خورده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اينكه در ١٣ آبان سال ١٣٥٧ ، 56 دانش آموز توسط دشمنان انقلاب به شهادت رسيدند، تصريح كرد : دشمنی استكبار جهانی با اسلام مربوط به اين سال ها نيست و در زمان پيامبران و ائمه نيز در مبارزه با دين خدا بودند كه در اين راه هيچگاه موفق نشدند و هميشه ناكام ماندند.

انتهای پیام/اص

بيش از يكصد دانش آموز با نماينده ولی فقيه در گيلان دیدار کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.