مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از ابتدای سالجای تاکنون برای مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جاسم محمدی فارسانی ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از ابتدای سالجای تاکنون برای مسکن مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

جاسم محمدی فارسانی  افزود: در این راستا یک هزار و ۲۰۰ خدمت در قالب ساخت، تعمیر، بهسازی و تکمیل واحد‌های نیمه‌تمام شهری و روستای به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.
وی اظهار داشت: برای مددجویان روستایی در قالب طرح بهسازی و نوسازی ۷۷ واحد با اعتبار سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: همچنین ۹۳۷ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال تعمیر شده که ارائه این خدمات با اولویت خانوار‌های تحت حمایت با عائله زیاد، زنان سرپرست خانوار و افراد سالمند و ازکارافتاده است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۶۰ واحد با اعتبار ۶ میلیارد ریال خرید، ساخت و بازسازی‌شده، افزود: خدمات دیگری همچون ساخت ۸۹ حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان انجام شد.
هم اکنون ۹ درصد جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

انتهای پیام /ب

۱۶ میلیارد ریال برای مسکن مددجویان کمیته امداد لرستان هزینه شد

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.