مدیر آموزش و پرورش ملایر از زیر پوشش قرار گرفتن 490 نفر در دوره های سواد آموزی در این شهرستان خبر داد.

تحت پوشش قرار گرفتن 490 ملایری در دوره‌های سوادآموزیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر به دوره‌های سوادآموزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: 490نفر در دوره سوادآموزی، 60 نفر دوره رایانه، 160 نفر دوره انتقال و 130 نفر دوره تحکیم به ملایر سهمیه ابلاغ شده است و با برنامه‌ریزی و درخواست‌های رسیده، به‌زودی مرکز یادگیری محلی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا کنون اداره سوادآموزی ملایر موفق شده است 62.33 درصد از سهمیه ابلاغی را تحت پوشش قرار دهد، اظهار کرد: مدارس و مؤسسات غیرانتفاعی که علاقمند به فعالیت آموزشی در دوره‌های سوادآموزی، انتقال و تحکیم هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره سواد آموزی ملایر مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر به برگزاری مانور زلزله در هنرستان ابتکار اشاره کرد و افزود: مانور زلزله امسال 7 آذرماه در هنرستان ابتکار برگزار می‌شود.

سلگی خاطرنشان کرد: این مانور آموزشی، عملی با همکاری هلال احمر، بسیج دانش‌آموزی و آتش‌نشانی ملایر در راستای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان در هنگام وقوع زلزله برگزار می‌شود.

وی افزود: هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد از جمله زلزله 3 مرحله دارد؛ قبل، حین و بعد از زلزله که بیشترین کاربرد آموزش‌های ما حین زلزله است تا آسیب‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مانور زلزله در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.