استاندار گیلان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصاد و اشتغال در کارگروه سرمایه‌گذاری ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و گام به گام بر آن نظارت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، مصطفی سالاری استاندار گیلان در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری ستاد اقتصاد مقاومتی استان بر ضرورت تبیین ضوابط و مقررات و تعیین نقشه راه برای سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت:اجرای طرح‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی با دقت رصد می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت بررسی و نظارت بر نحوه اجرای طرح‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی افزود: نظارت بر رعایت زمان‌بندی و نحوه پاسخ به استعلام‌ها در جذب سرمایه گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار گیلان حضور موثر مدیران قوای سه‌گانه استان در این نشست را از نقاط مثبت در مسیر تصمیم‌گیری برای طرح‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: هدایت طرح‌ها با محوریت کارگروه، علاوه بر جلوگیری از هرگونه انحراف و فساد به تسریع در پاسخ استعلام‌ها و اجرای آن منتهی می‌شود.

مصطفی سالاری افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری که بر اقتصاد و اشتغال استان تأثیرگذار است در کارگروه سرمایه‌گذاری ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و گام به گام بر آن نظارت می‌شود.

وی گفت: برای کاهش زمان اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، پس از بررسی‌های اولیه دبیرخانه کارگروه، سرمایه گذاران به معرفی طرح و مطالبه‌های خود می‌پردازند و برای تجمیع نظر‌های دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و تسریع در مقدمات تحقق طرح‌ها موافقت‌نامه‌ای تنظیم و براساس آن عمل می‌شود.

استاندار گیلان بررسی توانمندی‌های مدیریتی، مالی و تخصصی متقاضیان سرمایه گذاری را در مراحل نخستین اجرای طرح‌ها لازم برشمرد و تصریح کرد: با بررسی موارد و آسیب شناسی توسط دبیرخانه کارگروه، موافقت نامه اولیه صادر می‌شود تا در یک بازه زمانی مشخص نقشه‌راهی برای سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های اجرایی باشد.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح‌های سرمایه‌گذاری در گیلان رصد می‌شود

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.