ایستگاه چلگرد کوهرنگ با ۱۳۴ میلی‎متر بارندگی، بیشترین میزان بارش طی ۷۲ ساعت گذشته در چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شاهرخ  پارسا مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش‌ها از آغاز فعالیت سامانه بارشی در استان طی ۷۲ ساعت گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

ایستگاه شهرکرد مرکز استان ۲۶ میلیمتر، چلگرد کوهرنگ ۱۳۴ میلیمتر، لردگان ۱۰۰ میلیمتر، مالخلیفه ۸۹ میلیمتر، اردل ۷۳ میلیمتر، دزک ۶۹ میلیمتر، آورگان ۶۱ میلیمتر، فارسان ۵۵ میلیمتر، بلداجی ۴۹ میلیمتر، سورشجان ۴۰ میلیمتر، سامان ۳۱ میلیمتر، فرخ‎شهر ۲۷ میلیمتر، بن ۲۴ میلیمتر و بروجن ۱۷ میلیمتر.

وی گفت: بر این اساس، ایستگاه چلگرد در شهرستان کوهرنگ با ۱۳۴ میلیمتر بیشترین و ایستگاه بروجن با ۱۷ میلیمتر، کمترین میزان بارش در استان را به خود اختصاص داد.

پارسا همچنین انباشت برف در شهرستان کوهرنگ را ۱۰ سانتی متر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر، تردد در تمام محور‌های مواصلاتی استان روان است.

به گفته وی: سامانه بارشی که از چهارشنبه گذشته ۲۳ آبان ۹۷ وارد چهارمحال و بختیاری و سبب بارش شدید باران و برف پاییزی شده بود، اواخر وقت دیروز جمعه از استان خارج شد.

انتهای پیام/خ

میزان بارش‎ها در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار