فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج مجموعه پاک‌ترین انسان‌ها و جوانان آن برای تحقق اهداف عالی کشور آمادگی کامل دارند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  در همایش شکوه اقتدار بسیج در مسجد روضه محمدیه گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستاد و در کنار مردم و مسئولان کشور را ساخت و امروز نیز با حفظ آمادگی رزمی و باز دارندگی درعرصه‌های تهاجم فرهنگی، توسعه اقتصادی، علم، دانش، درمان و سلامت تاثیرگذار است.

سردار جمیری افزود: سپاه الغدیر و تیپ همیشه پیروز الغدیر یزد در هشت سال دفاع مقدس در هیچ خطی قرار نگرفت که یک قدم عقب‌نشینی کند.

بسیج مردمی ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران

فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: بسیج مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ثمره شکل گیری و فعالیت همه جانبه آن فتح قله‌های عزت، حماسه و افتخار بوده و نمونه بارز آن در هشت سال دفاع مقدس با رشادت، فداکاری و شجاعت جلوه گر شد.

سردار جمیری گفت:بسیجان عزت، آزادگی و بصیرت را از امام حسین (ع) آموختند و تلاش آنها در حفظ و امنیت کشور ستودنی است.

وی یکی دیگر از شاخصه‌های استان یزد این است که همه آزاده‌های آن جانباز هستند یعنی کسی به اسارت در نیامده مگر اینکه ترکش و گلوله خورده بعد به اسارت در آمده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان از دیگر شاخص‌های این استان حضور پرشور  روحانیون در همه عرصه ها است و در یزد حوزه‌های علمیه قوی و توانمندی وجود دارد که این استان رااز استان‌های دیگر متمایز کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج هدیه الهی برای ملت ایران است، ادامه داد : این شناسنامه بسیار درخشان و برگ زرینی برای این استان است که با جمعیت نه چندان زیاد، چهار هزا شهید و چندین هزار جانبار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار