نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجی به‌واسطه ایمان قوی که دارد در راه دین و ولایت جان می‌دهد، اما عزت خود را لکه‌دار نمی‌کند.

بسیجی عزت خود را لکه‌دار نمی‌کندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش اقتدار بسیجیان که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد بابیان اینکه بسیج مهم‌ترین و فراگیرترین نهاد انقلاب است،گفت: بسیج اختصاص به گروه و قشر خاص ندارد و همه مردم ما را در برمی‌گیرد.

حاجی‌صادقی افزود: اکنون دشمن به نقش و اهمیت بسیج در پیشرفت و توسعه کشور پی برده و برای همین به دشت به دنبال ضربه زدن به این شجره طیبه است تا انقلابیون و بسیجیان را از نظام اسلامی دور کرده و فاصله بیندازند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بسیجی به‌واسطه ایمان قوی که دارد در راه دین و ولایت جان می‌دهد، اما عزت خود را لکه‌دار نمی‌کند.

فکر عدالت خواه بسیجی نجات ملت ایران از توطئه‌ها شد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاجی‌صادقی افزود: انقلاب اسلامی با عنایات خاص خداوند رحمان و هدایت‌های رهبر انقلاب، باوجود توطئه‌های بی‌شمار دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی، توانسته است به‌خوبی مسیر خود را طی کند.

وی افزود: تنها عاملی که در طول این سال‌ها توانسته است انقلاب اسلامی را حفظ کند، رهبری نظام اسلامی و دشمن‌شناسی دقیق بوده است رهبری نظام اسلامی در این سال به‌ خوبی ملت ایران را از گردنه‌های دشوار و تاریخی به‌ سلامت عبور داده و اجازه نداده است کسی در مسیر مقدس انقلاب اسلامی انحرافی را به وجود آورد.

حاجی‌صادقی تصریح کرد:  پیشرفت های در حوزه‌های مختلف کشور فقط با تفکر ناب بسیجی و به دست جوانان مستعد این مرزوبوم رقم خورده است پیشرفتی که همه عالم را به حیرت وا داشته است.

حاجی‌صادقی گفت: اولین شرط بسیجی بودن استقامت بر ایمان و باور است و برای اینکه توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم باید معرفت دینی خود را ارتقاء دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه لغزش فکری یکی از آسیب‌هایی است که اسلام را تهدید می‌کند، گفت: بسیجیان باید دشمن‌شناس باشند و با شناخت نیات دشمن توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

بسیجیان  در راه رضایت خدا فعالیت می‌کنند و نیازی به نشان دادن خود ندارند؛ چراکه بسیجیان در طول این سال‌ها ثابت کردند که اهل عمل هستند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بسیج ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.