معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب‌های دیگر تکیه گاه‌هایی داشتند، اما انقلاب اسلامی در برابر سلطه ۴۰ سال مقاومت کرده است.

انقلاب اسلامی ۴۰ سال در برابر سلطه، مقاومت کرده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مجتمع آیه‌های مشهد گفت: انقلاب ما فقط در تاریخ با نهضت‌های پیامبر صدر تاریخ اسلام است.

وی افزود: انقلاب‌های دیگردر طول تاریخ به چهل سال نرسیدند، حتی در نهضت پیامبر هم این چنین است، مانند انقلاب شوروی که عمر پنج ساله را تجربه کرد، انقلاب چین و انقلاب فرانسه در دوبار انقلاب کردن در هر دو‌بار بعد از دو سال شکست خوردند.

وی ادامه داد:، اما انقلاب مشروطه ایران با حاکم شدن مستبدان به سفارت انگلیس رسید، این انقلاب در شرایطی به ۴۰ سالگی می‌رسد که هیچ خللی در ارزش‌های انقلاب وارد نشده است.

سرداری نقدی بیان کرد: انقلاب‌های دیگر تکیه گاه‌هایی داشتند، اما انقلاب اسلامی در برابر سلطه مقاومت کرده است.
 
وی افزود: عملیات روانی دشمن از طریق رسانه‌ها به شدت مورد توجه است و این شامل رسانه‌های داخلی و روزنامه‌های داخل نیز می‌شود.

وی ادامه داد: سرمقاله‌های روزنامه‌های ضدانقلاب به دنبال سیاسی کردن هر موضوعی است، از طرفی مدعی فراگیر شدن فساد در ایران و از طرفی وقتی با فاسدان برخورد می‌شود می‌گویند نباید فلان مجرم اعدام می‌شد.

سردار نقدی بیان کرد: واقعیت در یک سال گذشته رگبار پیروزی‌های انقلاب اسلامی بوده و شکست‌های مستمر آمریکا و متحدانش در منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که با ایجاد دولت شام و عراق توسط آمریکا برای فروپاشی ایران، با شکست سنگینی مواجه شد، افزود: رسوایی بزرگ آمریکا و‌سعودی با تحرکات بدون تفکر سیاسی شکست‌های آن را رقم می‌زند.

او همچنین توطئه‌ی آمریکا را از سوریه، عراق، یمن و لبنان و دیگر کشور‌های دنیا دانست و افزود: دی ماه سال گذشته با شروع اغتشاش در ایران، با حمایت آمریکا و وهابیت، بعد از دو روز جز آبرو ریزی برای آن‌ها چیزی در پی نداشت.

نقدی اظهار کرد: ناتو عربی این شد که بین عربستان و قطر روابط بهم خورد و حتی شورای همکاری خلیج فارس نیز به خاطر این تنش بهم خورد، قطر در محاصره قرار گرفت و باز ایران قطر را از محاصره نجات داد تا از قحطی تلف نشوند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی ما را از واقعیت‌های واقعی دور و به واقعیت‌های ساختگی سوق می‌دهند تصریح کرد:۲۷۵ رسانه با هدف فساد و تفرقه افکنی به زبان فارسی درست شده که مردم را از بنیان‌های فرهنگی انقلاب دور کند، خروجی این تهاجم‌ها با تمام مشکلات اقتصادی دو میلیون زائر اربعین است، خروجی آن اجتماع جوانان برای حضور در جبهه‌های مقاومت است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود:تهاجم فرهنگی آن‌ها شکست خورده و تهاجم اقتصادی آن‌ها نیز شکست خورد و می‌خورد، از شش ماه وعده‌ای که به خودشان داده بودند که بعد از شروع تحریم‌ها ایران شش ماهه از پا در می‌افتد، اما هم اکنون هشت سال و شش ماه از آن موضوع می‌گذرد و ایران دائما استوار و مستقل بوده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که "آمریکا رو به افول است" اظهار کرد: واقعیت‌ها را بیایید در ایران ۵۷ تا ۹۷ را با همین مدت سابقه‌ی آمریکا مقایسه کنید تا متوجه شوید آمریکا رو به افول است.

نقدی با اشاره به خاطرات فرح دیبا همسر محمدرضا پهلوی گفت: فرح در خاطراتش اشاره می‌کند که زمانی که همسر شاه شدم فهمیدم شاه هیچ اراده‌ای در اداره‌ی امور کشور ندارد و این آمریکا است که تمام امور را اداره می‌کند.

وی افزود: در ادامه‌ی این خاطرات فرح دیبا از خاطرات زمان فرار به همراه شاه خائن از کشور و گفته‌های او می‌نویسد که می‌گفته است: من تمام سرمایه‌ی ملت را به آمریکا و انگلیس دادم و حال فهمیده ام که آن‌ها چقدر نامرد هستند.

نقدی با اشاره به اینکه امروز ما مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و این را دوستان و دشمنان ایران اظهار می‌کنند و براساس آزادی ملت گام برداشته ایم تصریح کرد: شعار دوم ایران آزادی است و این در سراسر کشور دیده می‌شود؛ انتقاد در کشور با صحبت‌های تند یک نوجوان دبیرستانی مقابل مقام امنیتی بدون لکنت زبان دیده می‌شود و این در حالی است که قبل انقلاب حکم مشابه این فرد زندان و مرگ بود و واضح است که انقلاب مردم سالاری آورده است.

وی با اشاره به مشارکت همه جانبه و گسترده مردم در مسائل مهم کشور و اجرای تصمیمات مردم ادامه داد: در جایی که مردم رای می‌دهند، ولایت فقیه با تمام اختیاراتی که دارند حکم مردم را تنفیذ می‌کنند.

نقدی با تاکید به این نکته که با این حال که نظر ولایت فقیه با مردم گاهی مخالف بوده است افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پشت سر نظر مردم ایستاده و به آن پایبند است.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه ضامن استقلال، آزادی و‌جمهوریت ماست و راهنمای مسیر راه است، اما اجباری در آن وجود ندارد، اگر مشکلی وجود دارد ما انتخاب کردیم، انقلاب کار خودش را درست انجام داده و انتخاب‌های ما اشتباه است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: برکات انقلاب برای جامعه بشری نیازمند قرن‌ها شکر گزاری است و یکی از آن برکات نجات ملت ایران از رژیم‌های مستبد شاهنشاهی بوده است.

وی اظهار کرد: در همه‌ی بخش‌های اقتصاد، علم، صنعت، سلامت اگر نگاهی به تاریخ بیندازیم نشان از رشد جهشی انقلاب ایران بوده و این چهل سالگی را باید سکوی پرتابی کنیم برای پیشرفت سریع‌تر در همه‌ی بخش‌های کشور.
 
انتهای پیام//آ.ف
 

انقلاب اسلامی ایران، ماندگار ترین انقلاب در طول تاریخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.