در پی اظهارات جنجالی یک تحلیلگر شبکه سی‌ان‌ان درباره رژیم صهیونیستی و حمایتش از فلسطین در مراسمی در سازمان ملل، این شبکه با وی قطع همکاری کرد.

قطع همکاری سی‌ان‌ان با یکی از تحلیلگران این شبکه به دلیل حمایتش از آزادی فلسطینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شبکه سی ان ان آمریکا روز چهارشنبه از قطع همکاری با مارک لمونت هیل، از تحلیلگران این شبکه خبر داد. این اقدام در پی اظهارات جنجال برانگیز وی درباره رژیم صهیونیستی و فلسطین در مراسمی در سازمان ملل متحد صورت گرفته است.

سخنگوی سی ان ان در مقاله‌ای که در پایگاه اینترنتی این شبکه خبری درج شده است، اعلام کرد: "مارک لمونت هیل دیگر با شبکه سی ان ان قراردادی نخواهد داشت."

مارک لمونت هیل که استاد دانشگاه تمپل شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیوانیای آمریکا نیز هست، این اظهارات را در مراسمی که به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در سازمان ملل متحد برگزار شده بود، بیان کرد.

تحلیلگر شبکه سی ان ان در سخنان خود "آزادی فلسطین از رودخانه تا دریا" را خواستار شد، عبارتی که برخی آن را به جنبش حماس ربط می‌دهند. مارک لمونت هیل از خود دفاع کرد و در توئیتی نوشت: "این عبارت فراخوانی برای نابودی کسی یا چیزی نبوده است."

وی همچنین نوشت:"من از آزادی فلسطین حمایت می‌کنم. من از اینکه مردم فلسطین خود سرنوشتشان را تعیین کنند، حمایت می‌کنم. من از سیاست و اقدامات اسرائیل عمیقاً انتقاد می‌کنم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
اینم از ازادی در امریکا که هی ازش دم میزنن دروغ گوهاا
Iran (Islamic Republic of)
سید سعید
۱۹:۱۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
اینا همش حرفه .بیرونش خوشکله اما داخلش...
آخرین اخبار