محمدرضا بهروز بازیگر گفت:بنده تعصب خاصی به دنیای کودک دارم و با اعتقاد در کار کودک قدم می‌گذارم.

محمدرضا بهروز مجری برنامه رنگین کمان که برای اولین بار با نمایش«دهکده هاپوخان»در جشنواره تئاتر مقاومت حضور دارد در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص چگونگی پذیرفتن نقش و بازی در این نمایش گفت:به دلیل علاقه به آقای عالم بخش این کار را قبول کردم و یکی دیگر از دلایل پذیرفتن این نقش پرداختن به کار کودک بود چرا که موضوع آن بدیهی نیست و یک کار اصیل و هدف دار است و از نظر داستان و نمایشنامه کار بسیار قوی است.

بهروز در خصوص فعالیت خود در حوزه کودک و نوجوان بیان کرد: ده سالی است که در رسانه، کار نمایشی و به صورت آزاد کار کودک انجام می‌دهم با اینکه پیشنهاد کاری برای من در ژانر غیر کودک بیشتر از کودک است.

وی با بیان اینکه تعصب خاصی به دنیای کودک دارم, گفت:کار من از ابتدا کودک بود و با اعتقاد در کار کودک قدم می‌گذارم و اعتقادم این است که کار کودک یک امر مقدس است.

بازیگر نمایش«دهکده هاپوخان»با بیان اینکه قبل از این نیز تجربه کار نمایشی بسیاری در حوزه کودک و نوجوان داشته، گفت: بنده تجربه نویسندگی، کارگردانی و نقش های بسیاری را از جمله ماشین زمان، آقای اجی مجی و جینگیل خان داشته ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار