رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی گفت: تیم استان تهران در اولین رقابت‌های شنای قهرمانی کشور در خراسان شمالی به عنوان نخست دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، براتعلی سعیدی رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی با اشاره به این که مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور با حضور ۵۶ شناگر از ۱۳ استان کشور به میزبانی بجنورد برگزار شد، گفت:در رده سنی ۳۰-۳۴ سال ۱۰۰ متر قورباغه، علیرضا نوری از مازندران، فرشاد دادفر از تهران و میلاد دلفان از لرستان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند که در این رده احمد قیاسی از خراسان شمالی در رده نهم جدول ایستاد.

وی افزود: در شنای ۱۰۰ متر قورباغه و در رده سنی ۲۵-۲۹ سال سینا قره داغچی از آذربایجان شرقی نفر اول ، مهراد کشاورز از تهران نفر دوم و امیررضا نوری از خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد.

سعیدی اظهار کرد: در رده سنی ۳۵-۳۹ سال ۱۰۰ متر قورباغه، سعید سعیدی از تهران، رامین رحمان پور از خراسان جنوب و رضا برات پوری از خوزستان به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی گفت: در رده سنی ۲۵-۲۹ سال کرال پشت۵۰ متر، سینا قره داغچی از آذربایجان شرقی با ۱۸ امتیاز ، مهراد کشاورز از تهران با ۱۶ امتیاز و امیر صفایی فر از سمنان با ۱۵ امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در رده سنی ۳۰-۳۴ سال کرال پشت، علیرضا نوری از مازندران، رضا یزدی از خراسان رضوی و میلاد دلفان از لرستان به ترتیب با کسب امتیاز‌های ۱۶،۱۸ و ۱۵ مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند که در این رده احمد قیاسی از خراسان شمالی با کسب ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد.

سعیدی افزود: در رده سنی ۳۵-۳۹ سال کرال پشت، سعید سعیدی از تهران با ۱۸ امتیاز و رضا برات پوری از خوزستان با ۱۶ امتیاز مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و همچنین دیگر شناگران با خطا به کار خود پایان دادند .

وی تصریح کرد: در رده سنی ۴۰-۴۴ سال کرال پشت، امین سهیلی از آذربایجان شرقی با ۱۸ امتیاز و مجید جبار پور از تهران با ۱۶ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند .

‍ رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی اظهار کرد: غلامرضا شادروان از آذربایجان شرقی ، مهدی افشار از تهران و علی معتمدی از خراسان رضوی در رده سنی ۴۵-۴۹ سال کرال پشت را به ترتیب با کسب امتیاز‌های ۱۸، ۱۶، ۱۵ نفرات اول تا سوم این بخش معرفی کرد.

وی گفت: در رده سنی ۵۰-۵۴ سال کرال پشت، ساسان کریمی از خوزستان ، مجید عدالتی خدابنده از خراسان رضوی و افشین پرتویی از تهران مقام‌های اول تا سوم را به ترتیب با کسب امتیاز ۱۸، ۱۶، ۱۵ به دست آوردند.

سعیدی افزود: درنهایت به ترتیب تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی اول تا سوم شدند.

گفتنی است: نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی شنا به میزبانی اسپانیا به تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام / ب

شناگران تهران عنوان نخست مسابقات شنای کارگری کشور در بجنورد را کسب کردند

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.