نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آنچه که میرزا کوچک جنگلی و قیامش را ممتاز و ماندگار ساخت، دفاع و حراست از دین خدا بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم سالروز شهادت روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی گیلان با اشاره به اینکه حفاظت و حراست از دین خدا مهمترین رسالت روحانیت است، گفت: شهید میرزا کوچک، نماد روحانی مبارز و استکبار ستیزی بود و به الگویی برای استکبارستیزان تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه استکبار ۹۷ سال پیش به خیال خام خود با شهادت میرزا، نهضت جنگل را به نابودی کشاند، افزود: امروز هزاران میرزا در حوزه های علمیه آماده دفاع از دین و میهن هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به توطئه های دشمنان و نظام سلطه علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن امروز قصد دارد که پیوند مردم و ولایت فقیه را قطع کند اما استکبار بداند امروز مردم و روحانیت نسبت به نقشه های دشمنان بصیرت دارد و مراقب نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام حاج صادقی تصریح کرد: دشمنان بدانند مردم عزتمند ایران اسلامی امسال نه تنها چهل سالگی انقلاب را جشن می گیرند بلکه در دهه پنجم انقلاب مرگ استکبار و رژیم اشغالگر قدس را هم جشن خواهند گرفت.

نود و هفتمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی و بزرگداشت ۱۵۲ شهید روحانی گیلان امروز با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و قشر‌های مختلف مردم در مسجد محله سلیمان داراب رشت برگزار شد.

حاضران در این مراسم به یاد شهید میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی استان نوحه خوانی و عزاداری کردند.

انتهای پیام/ع

گرامیداشت سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۲ شهید روحانی گیلان

برچسب ها: شهدا ، استان گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.