داعش نیویورک را به بمب‌گذاری و حملات تک‌تیراندازی تهدید کرد

داعش با انتشار پوستر‌هایی در فضای مجازی، تهدید کرد در نخستین روز از سال نوی میلادی، نیویورک را با بسته‌های حاوی مواد منفجره و حملات تک‌تیراندازی هدف قرار خواهد داد.

داعش نیویورک را به بمب‌گذاری و حملات تک‌تیراندازی تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، داعش با انتشار پوسترهایی در فضای مجازی، تهدید کرده است عناصر این گروه تروریستی در نخستین روز از سال نوی میلادی (اول ژانویه 2019)، شهر نیویورک را با بسته‌های حاوی مواد منفجره و حملات تک‌تیراندازی هدف قرار خواهند داد.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، در این پوستر یک تروریست داعشی که چاقوی خونینی را در دست دارد، آن را بر بالای تصاویری از حمله تروریستی سال 2016 این گروه به بازار کریسمس برلین در روز 19 دسامبر سال 2016 میلادی نگه داشته است. در این پوستر اول ژانویه «روز مجازات» خوانده شده است.

همچنین یک رسانه وابسته به داعش، تصویری از یک شهر ویران را که در آتش می سوزد منتشر کرده است. در این تصویر از حمله این گروه تروریستی در اول ژانویه سال 2019 میلادی خبر داده شده است.

بر روی پوستر دیگری که به تازگی در فضای مجازی دست به دست می شود، از عناصر وابسته به این گروه تروریستی خواسته شده است با کمربندهای انفجاری، خودروهای بمب گذاری شده، بسته های حاوی مواد منفجره و حملات تک تیراندازی رعب و وحشت را بر شهر نیویورک حاکم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوعیسی از عراق
۱۸:۰۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
انشاالله آمریکا دوتیکه شود اللهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ابوعیسی از عراق
۱۸:۰۵ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
انشاالله آمریکا دوتیکه شود اللهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ابوعیسی از عراق
۱۷:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
آمریکا باید نابود شود انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
اولا بفرمائید داعش کیه که اینقدر نفهمه؟ آخه آمریکا و آنهم نیویورک را تهدید به تیر اندازی و بمب گذاری کردن یعنی زیره به کرمان بردن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا و داعش
آخرین اخبار