مسئول دفتر صالحی امیری مشکل ساز شد/ غیاثی: این افراد غیر ورزشی باعث کدورت و درگیری با ورزشکاران می‌شوند

رئیس دفتر صالحی امیری مانع دیدار پیشکسوت و قهرمان سابق دو میدانی با رئیس کمیته ملی المپیک شد.

مسئول دفتر صالحی امیری مشکل ساز شد/ غیاثی: این افراد غیر ورزشی باعث کدورت و درگیری با ورزشکاران می شوندبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیمورغیاثی قهرمان اسبق دو و میدانی ایران و آسیا و مدیر تیم های ملی دو و میدانی و سخنگوی فدراسیون روز گذشته برای دیدار با صالحی امیری راهی کمیته ملی المپیک شد و با وجود اینکه رئیس کمیته ملی المپیک در دفتر کارش حضور داشت اما مسئول دفتر صالحی امیری از دیدار تیمور غیاثی با صالحی امیری جلوگیری کرد و این موضوع دلخوری پیشکسوت دو و میدانی و مربی با سابقه ورزش کشور را  به همراه داشت.

تیمور غیاثی در تماس با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن گلایه از این رفتار مسئول دفتر رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رضا صالحی امیری از افراد خوبی است که در ورزش آمده است و از این فرد با شخصیت بالا توقع می رود در دفتر کارش افرادی را به خدمت بگیرد که حداقل ورزش و پیشکسوتان ورزش را بشناسد.

او  در مورد  ماجرای روز گذشته گفت: باید بگویم روز گذشته (دوشنبه) در رابطه با پیگیری این موضوع قصد داشتم به دیدار صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بروم اما متاسفانه رئیس دفتر او که فردی غیر ورزشی است از انجام این کار ممانعت به عمل نیاورد و نگذاشت چنین دیداری صورت گیرد. با وجودی که صالحی امیری در طول این مدت به صورت ویژه ای کارهای مربوط به رونمایی از تندیس من را پیش برده است اما برخی افراد با ندانم کاری به دنبال این هستند تا شخصیت و اعتبار من را زیر سوال ببرند.

غیاثی در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که مسئولان کمیته ملی المپیک و علی الخصوص صالحی امیری برای پیشکسوتان احترام ویژه ای قائل هستند و با مهربانی و با روی باز هر چه از او بخواهیم دریغ نمی کند، هر چند که متاسفانه در این برهه زمانی افرادی به ورزش ورود کرده اند که سر رشته ای از ورزش ندارند و بدتر از آن احترام به پیشکسوتان را هم رعایت نمی کنند. آقایی که اجازه نمی دهید من به دیدار رئیس کمیته ملی المپیک بروم باید بگویم تا الان چقد در ورزش عرق ریخته ای که این چنین با من رفتار می کنی؟؟ نمی دانم افرادی مثل صالحی امیری چرا نباید از ورزشی ها برای اینگونه سمت ها استفاده کنند که شاهد این بی احترامی ها نباشیم و باید افرادی در این پست باشند که شان ورزشکاران و مربیان و پیشکسوتان را بشناسند چرا که امکان دارد افرادی مثل آقای مسئول دفتر فعلی باعث دلخوری و درگیری شوند.

وی ادامه داد : متاسفانه به دلیل برخی از مسائل اردوهای تیم ملی دوومیدانی دیر استارت خورد و همین امر باعث شد مقداری زمان از دست برود که در دراز مدت موجب خواهد شد تا لطمه ببینیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا اوایل اردیبهشت در دوحه قطر برگزار می‌شود و از همین حالا ورزشکاران ما باید برای آن رقابت مهم خودشان را آماده کنند، ما در تلاش هستیم شرایط خوبی را برای ورزشکاران مهیا کنیم تا از این طریق شرایط دو و میدانی را بهبود ببخشیم.


بیشتر بخوانید:

غیاثی: فدراسیون به تمامی ورزشکاران به یک چشم نگاه می کند

غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟

غیاثی: توانایی کسب ۵ مدال در بازی‌های آسیایی را داشتیم/ قرارداد مربی حدادی را تمدید می‌کنیم


انتهای پیام/

گله مندی پیشکسوت دو و میدانی از رئیس دفتر صالحی امیری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار