سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: در فدراسیون هیچ تفاوتی بین احسان حدادی و سایرین قائل نمی شویم و به همین دلیل به همه به یک چشم نگاه می کنیم.

تیمور غیاثی سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عدم دعوت علی ثمری به اردوی تیم ملی دوومیدانی اظهار داشت: باید بگویم علی ثمری نه در بازی های آسیایی و نه در رقابت های لیگ دوومیدانی نتوانست سطح توقعات اعضای سازمان تیم های ملی دوومیدانی را بر آورده کند و به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم از دعوت او به تیم ملی خودداری کنیم تا زمانی که شرایطش را بهبود ببخشد. درست نیست در رسانه ها با صحبت های دو پهلو و خلاف واقع دل ما را به درد آورد و در کنار آن هم اعتبار دوومیدانی را با این گونه صحبت ها زیر سوال ببرد.

او افزود: علی ثمری بر خلاف سایر ملی پوشان پرتاب وزنه در این مدت اخیر به هیچ وجه در حد اندازه های خودش ظاهر نشده و بدون شک مصدومیت از ناحیه دست سبب شده تا از روزهای آرمانی اش فاصله بگیرد. البته سهل انگاری خودش هم در این موضوع بی تاثیر نبوده است و به هر حال توصیه من به او این است که تلاشش را بیشتر کند تا دوباره رضایت ما را فراهم آورد.

غیاثی در مورد اینکه ثمری عنوان کرده فدراسیون بین ورزشکاران تبعیض قائل می شود هم گفت: این چنین نبوده و نیست و همان طور که خودتان می دانید اعضای سازمان تیم های ملی را افرادی تشکیل داده اند که از عنوان داران این رشته در آسیا به حساب می آیند و تنها به موفقیت دوومیدانی کشورمان در مسابقات پیش رو می اندیشند. ما در فدراسیون هیچ تفاوتی بین احسان حدادی و ... قائل نمی شویم و به همه به یک چشم نگاه می کنیم تا بتوانیم با وفاق و همدلی دوومیدانی را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم. در هر حال این نکته برایم عجیب است مگر ما با ثمری دشمنی داریم که بخواهیم او را از گود خارج کنیم؟! یعنی سایر کسانی هم که نمی توانند به اردوی تیم ملی راه بیایند باید فدراسیون را مقصر اصلی این موضوع قلمداد کنند؟

سخنگوی سازمان تیم های ملی دوومیدانی در ادامه افزود: با توجه به اینکه کمتر از شش ماه تا مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در قطر باقیمانده تلاش داریم تا شرایطی را فراهم بیاوریم تا ملی پوشان دوومیدانی در بهترین فرم ممکن تمرینات شان را زیر نظر مربیان داخلی در کشور دنبال کنند. تمام هدف ما این است که در دوحه نسبت به اودیشا مدال های طلای بیشتری را کسب کنیم تا دوباره از اعتبار دوومیدانی کشورمان دفاع کنیم.


بیشتر بخوانید:

خطر از دست دادن اولین مدال احتمالی المپیک توکیو 2020

غیاثی: برخی ها به دنبال این هستند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند/ مگر می شود از قهرمان ملی استقبال نکنیم ؟

غیاثی: توانایی کسب ۵ مدال در بازی‌های آسیایی را داشتیم/ قرارداد مربی حدادی را تمدید می‌کنیم


انتهای پیام/

اظهارات غیاثی در مورد عدم دعوت ثمری به اردوی تیم ملی دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار