تیم فوتبال یوونتوس با پیروزی مقابل اینتر میلان توانست در فوتبال اروپا رکوردشکنی کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (جمعه) در هفته پانزدهم سری A. ایتالیا با تک گل دقیقه ۶۶ ماریو مانژوکیچ با نتیجه یک بر صفر اینتر را شکست داد و فاتح دربی ایتالیا شد، بیانکونری‌ها با این پیروزی به رکورد بهترین شروع فصل که پاری‌سن‌ژرمن به تازگی از خود بجای گذاشته بود، رسیدند.

یوونتوس با این پیروزی از ۱۵ بازی اول خود ۴۳ امتیاز کسب کرد که بهترین رکورد به ثبت رسیده از سوی یکی از تیم‌های حاضر در بین پنج لیگ معتبر اروپایی است.

البته پیش از یووه، پاری سن ژرمن به چنین امتیازی دست یافته بود، این تیم با هدایت توماس توخل، ۱۴ بازی اول خود را با برد پشت سرگذاشت و در هفته پانزدهم به یک تساوی دست یافت تا ۴۳ امتیازی شود.

پاریسی‌ها این هفته در هفته شانزدهم لوشامپیونه هم برابر بوردو ۲ امتیاز از دست داد و چنان چه یووه بتواند در بازی بعدی خود به پیروزی برسد به تنهایی رکورد دار بهترین شروع فصل خواهد بود.

راه راه پوشان تورینی از ۲۰ اکتبر که در ورزشگاه آلیانز برابر جنوا به تساوی یک بر یک دست یافت، ۱۴ بازی بعدی خود را با برد به پایان رسانده است. آن‌ها در تمام رقابت‌ها ۵ بار دروازه خود را بسته نگاه داشته اند.

یووه در حال حاضر با ۴۳ امتیاز صدرنشین سری A. ایتالیا است و با تیم دوم جدولی ناپولی ۱۱ امتیاز اختلاف دارد.

هر دو تیم پاری سن ژرمن و یووه که فصل گذشته به عنوان قهرمانی لیگ‌های داخلی خود دست یافتند امسال علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی، به دنبال کسب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا هستند.


یشتر بخوانید:

تساوی فیورنتینا و سمپدوریا در دیداری معوقه

کالیاری 1 - میلان 1/توقف روسونری در شب گلزنی هیگواین

آث میلان ۲ - پارما یک/ خوشبختی شاگردان گتوسو با کامبک


انتهای پیام/

رکورد جدید یووه در لیگ‌های اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار