مشاور گردشگری سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت:سامانه جامع خدمات رسانی گردشگری سلامت رضوی (RHN) با هدف ساماندهی خدمات درمانی به زائران در حال راه اندازی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید سعید سعیدی مشاور گردشگری سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: عمده خدمات سامانه جامع خدمات رسانی گردشگری سلامت رضوی (Razavi Health Care Network) شامل مشاوره‌های رایگان تلفنی و آنلاین برای بیماران و همچنین تشکیل پرونده و ارسال نتایج آزمایش‌ها و تصویربرداری‌ها است.

وی تصریح کرد: زائران با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون نگرانی از سوء استفاده واسطه‌ها و دلالان از خدمات درمانی مطابق با تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بهره‌مند شوند.

مشاور سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی گفت: با کمک دفاتر مجموعه آستان قدس در کشور‌های مختلف این سامانه در شبکه‌های برون مرزی معرفی خواهد شد تا زائران بارگاه رضوی برای دریافت خدمات در این سامانه ثبت نام کنند.

سعیدی افزود: این سامانه یک شبکه کامل گردشگری سلامت است و زائران قبل از سفر به مشهد می‌توانند خدمات خود را مشاهده کرده و هزینه‌های آن را برآورد کنند و حتی از طریق این سامانه در خواست ویزا و بلیط خود را تهیه کرده وهزینه‌های آن را از همین طریق پرداخت کنند.

وی ادامه داد: زائران ایرانی و خارجی با مراجعه به این سامانه می‌توانند از خدمات درمانی مراکز وابسته به مجموعه آستان قدس رضوی در مشهد و شهر‌های دیگر کشور استفاده کنند.

مشاور سلامت بنیاد سلامت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه زائران می‌توانند با مترجمین آنلاین این سامانه ارتباط داشته باشند گفت: این سامانه به هفت زبان زنده دنیا مجهز خواهد شد.

انتهای پیام//م. ن


استفاده آسان تر زائرین  از خدمات درمانی با استفاده از سامانه RHN

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالکریم ظرافت جهرمی
۱۹:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
باسلام وتبریک اعیاد شعبانیه پیغام آمد به سامانه سلامت رضوی مراجعه کنم امری باشد درخدمتم باتشکر