مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی گفت: باید در همه نقاط کشور نهضت رفع غربت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه شکل بگیرد تا این منبع ناشناخته برای نسل جوان روشن شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی ومعاونین در دیدار با اعضای بنیاد صحیفه سجادیه خراسان رضوی کردند با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری که فرمودند در برنامه‌های خانواده و اجتماعی رسانه ملی ۴ اصل (دین، اخلاق، امید و آگاهی) باید بدرخشد گفت: انس با قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باید مورد اهتمام رسانه ملی باشد.

وی تصریح کرد:صحیفه سجادیه از بهترین نسخه‌های روحی و اخلاقی در تفکر اسلامی می‌باشد.

مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با اشاره به مصوباتی که بین بنیاد صحیفه سجادیه و صدا وسیمای خراسان رضوی انعقاد شد گفت: می توان به معرفی کارشناسان مسلط به مباحث صحیفه سجادیه به شبکه استانی، تهیه کلیپ‌ها و تیزر‌های تولیدی در خصوص صحیفه سجادیه و پخش در صداو سیمای خراسان رضوی و تشکیل اتاق اندیشه ورز مشترک در موضوع صحیفه سجادیه در صداوسیمای خراسان رضوی اشاره کرد.


اکبرزاده رئیس بنیاد صحیفه سجادیه هم در این دیدار گفت: صحیفه سجادیه کتاب ارزشمندی است که در عصر غیبت تأکید شده مؤمنین با آن انس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه ما لازم است برخی ایرادات جامعه خود را احصا کنیم و درمان آن را از صحیفه دریابیم افزود: این بنیاد از بدو تأسیس در مشهد فعالیت‌های رو به رشدی داشته، ولی در زمینه تبلیغات و رسانه نیاز به مساعدت رسانه‌ها و شبکه استانی داریم؛ لذا برای این منظور بهتر است اتاق فکری ایجاد شود.

رئیس بنیاد صحیفه سجادیه گفت:در کنار ابزار‌های تصویری از ظرفیت رادیو هم نباید غافل باشیم همچنین می‌توان برخی از موضوعات ادعیه را بطور غیر مستقیم برای ساخت فیلم و سریال مورد توجه قرار داد.


انتهای پیام//ح. ص
 

استفاده از صحیفه سجادیه برای ساخت فیلم و سریال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.