مدیر امور آب و فاضلاب تایباد گفت: در حال حاضر شهرستان تایباد ۲۴ هزار مشترک شهری دارد که فقط ۲۰ درصد آن‌ها الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنند.

تنها 20 درصد مشترکین تایباد الگوی مصرف آب را رعایت می‌کنندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مرتضی اشراقی مدیر امور آب و فاضلاب تایباد گفت: شرکت آب و فاضلاب شهرستان تایباد ۱۹ میلیارد ریال مطالبات از حوزه مشترکین شهری خود دارد که ۶۸ درصد این طلب در حوزه ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: این شهرستان ۲۵۰ کیلومتر شبکه توزیع دارد که ۴۰ درصد آن در قالب ۱۰۰ کیلومتر فرسوده می‌باشد.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد با تآکید بر تعهد خود مبنی بر شناسایی ۴۰ انشعاب غیرمجاز در سال جاری، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۲۰ انشعاب غیرمجاز در شهرستان تایباد شناسایی و مجاز شده است.

اشراقی با اشاره به ۳۰ درصد هدر رفت آب تولیدی شهرستان، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد آب شرب شهرستان تایباد بهداشتی می‌باشد که این آب شرب با ۱۸ حلقه چاه فعال تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت طرح ایجاد توسعه تأسیسات جمع آوری فاضلاب تایباد، افزود: این طرح یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهرستان می‌باشد که برای بهره برداری نهایی آن هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام//ف. ش
 

مطالبات ۱۹ میلیارد ریالی آب و فاضلاب شهرستان تایباد

برچسب ها: آب و فاضلاب ، مطالبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.